آخرین عناوین

دوشنبه 14 فروردين 1396-10:36 کد خبر:41583

بخشدار لاریجان خبر داد:

بارش 70 سانتیمتری برف در لاریجان/ 80 روستا سفیدپوش شد/ مدارس و ادارات باز است

بخشدار لاریجان از بارش 70 سانتیمتری برف و سفیدپوش شدن 80 روستا در این بخش خبر داد و گفت: با توجه به بارش تمامی مدارس و ادارات بخش لاریجان باز است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، رضا مقدم در شهرستان آمل اظهار داشت: در سال جدید بارش برف در بخش لاریجان چند نوبت به صورت خفیف ریزش داشت ولی از عصر روز گذشته بارش برف با شدت در این بخش شروع به باریدن کرده است.

وی افزود: بارش شدید برف از ساعت یک بامداد شب گذشته باعث مسدود شدن محور مواصلاتی هراز شد ولی از صبح امروز با ایمن‌سازی مسیر تردد جریان یافته است.

بخشدار لاریجان با بیان اینکه هم‌اکنون محور مواصلاتی هراز باز است و تردد در هر دو سمت آمل به تهران و برعکس جریان دارد، تصریح کرد: با تلاش راهداران اداره راه و شهرسازی لاریجان و مأموران پلیس راه مشکلی برای تردد در محور هراز وجود ندارد.

مقدم با بیان اینکه ارتفاع برف در مناطق مختلف بخش لاریجان از 10 تا 70 سانتیمتر بوده و در ارتفاعات بر ارتفاع برف افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: ریزش شدید برف بامداد امروز از مناطق پلور تا امام‌زاده هاشم(ع) باعث مسدود شدن مسیر شده بود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 80 روستای بخش لاریجان با ریزش برف سفید پوش شدند و پس از ریزش سنگین برف مشکلی در تأمین سوخت منازل وجود ندارد، گفت: تمام مسیرهای فرعی و روستایی بخش لاریجان باز است و رانندگان برای تردد در ارتفاعات این بخش از زنجیرچرخ استفاده کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :