آخرین عناوین

سه شنبه 15 فروردين 1396-16:22 کد خبر:41605

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات ساری اعلام کرد:

تکذیب تأیید و رد صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات در ساری

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای ساری گفت: بیان اخباری مبنی بر مهندسی انتخابات ساری از طریق رد صلاحیت کاندیداها در هیأت نظارت کذب محض است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ابوذر زارعی در واکنش به اخباری مبنی بر مهندسی شدن انتخابات شورای شهر ساری و روند تأیید صلاحیت‌ها، اظهار داشت:انتصاب مهندسی انتخابات ساری از طریق رد صلاحیت کاندیداها در هیأت نظارت کذب محض، تشویش افکار عمومی و مجرمانه است.

وی تأکید کرد: هیچ ارزش و معیاری بالاتر از قانون در انتخابات نمی‌شناسیم و هوچی‌گری در اراده قانونی این مجموعه بی‌اثر است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستاهای ساری در واکنش به خبری مبنی بر رد و تأیید صلاحیت‌ها و اتهام مهندسی از پیش تعیین شده انتخابات، گفت: پس از انتشار اتهامات علیه هیأت نظارت بر شهرستان ساری، شخصاً اخبار گفته شده را بررسی کردم و ضمن اظهار شگفتی از این اتهامات بی‌اساس و جعلی علیه نهاد ناظر انتخابات که هنوز کار خود را آغاز نکرده و برای جلوگیری از برهم زنندگان نظم انتخابات مرکز استان، در اسرع وقت،هیأت با طرح شکوائیه‌ای خواستار مجازات قانونی متخلفان احتمالی آن خواهد شد.

زارعی بیان کرد: طبق میثاقی که با مردم برای حفظ امانت نظارت بر انتخابات بسته‌ایم تلاش خواهیم کرد تمامی روندهای انتخابات را از ثبت‌نام تا شمارش آرا مطابق با قانون رصد و نظارت کنیم و جوسازی‌های سازمان یافته و هدفمند نه ما را احساسی می‌کند تا زیاده از حد قانونی رفتار کنیم و نه باعث تنازل ما از مقدار اجرای قانون می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :