آخرین عناوین

سه شنبه 15 فروردين 1396-23:57 کد خبر:41608

عضو مجمع نمایندگان مازندران خبر داد:

رئیس جمهور هفته آینده به مازندران سفر می‌کند

عضو مجمع نمایندگان مازندران از سفر رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید طی هفته آینده به استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، قاسم احمدی لاشکی اظهار داشت: رئیس جمهور سه‌ شنبه هفته آینده برای افتتاح چند پروژه و دیدار با مردم به استان مازندران سفر می‌کند.

وی افزود: رئیس جمهور در سفر یک‌ روزه خود به استان مازندران به غرب استان و شهرستان نوشهر نیز سفر می‌کند و از پروژه های منطقه بازدید خواهد کرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا روحانی از پروژه در حال احداث نیروگاه 460 مگاواتی نوشهر از نزدیک بازدیدی داشته باشد.

احمدی‌لاشکی بیان کرد: پروژه انتقال آب روستای دلیر به شهرستان‌های چالوس، نوشهر و بخش مرزن‌آباد از دیگر پروژه‌هایی است که احتمال دارد رئیس جمهور کلنگ آن را به زمین بزند.

وی تصریح کرد: احتمال دیدار مردمی با رئیس جمهوری هم از برنامه‌هایی است که در بندر نوشهر انجام می‌‌شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اجرای طرح تأمین آب شرب مناطق شهری و روستاهای سه شهرستان از روستای «دلیر» در قالب پروژه ملی معروف به پروژه 215 با نظر مساعد نوبخت معاون رئیس جمهوری در حین برگزاری همایش گرامیداشت هفته دولت در چالوس مورد موافقت قرار گرفت و احداث نیروگاه سیکل ترکیبی تک محور 460 مگاواتی نوشهر نیز که تجهیزات آن از کشورهای اروپایی خریداری و از طریق دریای سیاه و دریای مازندران وارد بندر نوشهر شد و سپس به محل احداث آن منتقل شد و عملیات احداث آن در حال انجام است.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :