آخرین عناوین

چهارشنبه 16 فروردين 1396-11:30 کد خبر:41619

هشدار مدیرکل مدیریت بحران مازندران !!

فوران آتشفشان دماوند استان‌های هم‌جوار را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به مطرح شدن بحث فوران آتشفشان قله دماوند گفت: فوران این آتشفشان استان‌های هم‌جوار را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی‌اصغر احمدی با اشاره به مطرح شدن بحث فوران آتشفشان قله دماوند اظهار کرد: در حال حاضر آتشفشان قله دماوند فعال نیست ولی احتمال فعالیت قله دماوند دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: اداره کل مدیریت بحران مازندران به ‌منظور پیشگیری از اتفاقات طی نشستی با حضور استاندار مازندران برگزار شده مقرر شد اداره کل منابع طبیعی مازندران زمینی در اطراف و مشرف به قله را در اختیار قرار دهد و اداره کل معادن و زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی نیز ادوات و تجهیزات لازم را در این مکان نصب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اعلام اینکه موضع ما در این زمینه بحث پیشگیری است، تصریح کرد: با نصب تجهیزات این قابلیت وجود دارد که چند روز قبل از فوران اطلاع‌رسانی به مردم صورت گیرد و از بروز خسارت‌ها جلوگیری شود.

احمدی در پایان گفت: با فوران آتشفشان قله دماوند استان‌های هم‌جوار هم تحت تأثیر قرار می‌گیرند

براساس این گزارش، پیش از این علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره فوران قله دماوند هشدار داده بود و گفت: ذهن مسئولان به این سمت جهت پیدا کند و این موضوع را ساده نبینند که خدای ناکرده به سرنوشت پیشروی دریاچه ارومیه و ریزگردها نکشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :