آخرین عناوین

پنجشنبه 17 فروردين 1396-8:52 کد خبر:41627

شهردار ساری اعلام کرد:

300 میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح در ساری داریم

شهردار ساری گفت:در حال حاضر ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح داریم و در سال جدید هیچ پروژه‌ای آغاز نمی‌شود مگر آنكه پیوست ایجاد اشتغال را برای شهروندان داشته باشد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، ظهر شانزدهم فروردين ماه اولين نشست مشترك شهرداري و شوراي اسلامي شهر ساري با حضور شهردار، رييس شوراي اسلامي شهر و اعضاي اين شورا و نيز معاونان و شهرداران مناطق سه گانه ساري در سال جديد برگزار گرديد.

براساس این گزارش، در ابتداي اين نشست شمشيربند رييس شوراي اسلامي شهر طي سخناني ضمن تبريك سال نو به فعاليت هاي انجام شده طي سال گذشته اشاره كرد و گفت: به لطف پروردگار و همدلي شورا و شهرداري در سال اخير اقدامات بسيار ارزشمندي در ساري انجام گرديد كه جا دارد از شخص عبوري و معاونان و مديران و ديگر همكاران ايشان قدرداني شود.

وي بر شايستگي مردم ساري براي خدمت هرچه بيشتر تاكيد كرد و افزود: اقدامات ما بر اساس مقدورات ما انجام شد و باور دارم چنانچه مقدورات خود را بيشتر كنيم قادر خواهيم بود بر حجم فعاليت ها و ميزان خدماتي كه ارائه مي دهيم بيفزاييم.

رييس شوراي اسلامي شهر ساري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات مهم شورا و رياست جمهوري لزوم تقوا پيشه كردن تمامي داوطلبان شركت كننده در اين انتخابات و نيز دست اندركاران آن را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد : همه بايد خدا را در نظر بگيريم و با كنار گذاردن حب و بغض ها و كينه و كدورت ها تلاش كنيم تا اين انتخابات در يك فضاي سالم و صميمانه برگزار شود بخصوص در حوزه بررسي صلاحيت داوطلبان بايد بيش از هميشه خدا را در نظر داشت و مانع از آن شد كه حق حتي يك فرد هم ضايع گردد .

چتر حمايتي شهرداري ساري در كليه حوزه ها

مهدي عبوري شهردار ساري با عرض تبريك به مناسبت عيد سعيد نوروز به نامگذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري اشاره كرد و افزود: اميد داريم همه مردم و مسئولان دست به دست هم دهيم تا بتوانيم اين عنوان را كه در حقيقت يك نقشه راه تلقي مي گردد محقق سازيم.

وي سپس با تقدير از همراهي و همدلي اعضاي شوراي اسلامي شهر ساري با شهرداري گفت: به عنوان يك شهردار وظيفه خود مي دانم تاكيد كنم طي اين چهار سال شوراي اسلامي شهر موفق شد كارهاي بزرگ و بي سابقه اي انجام دهد البته من همكاري با شوراي سوم را هم تجربه كردم و آنها هم بسيار موفق عمل كردند.

وي خطاب به اعضاي شوراي شهر تاكيد كرد: باور دارم كه بزرگترين پشتوانه شما كارنامه درخشاني است كه طي اين چهار سال براي خودايجاد كرديد بنابراين انتظار دارم به عنوان نماينده مردم اين كارنامه درخشان را براي مردم ورق بزنيد و به آنها بگوييد كه چه اتفاقات بزرگي طي اين چهار سال در ساري افتاده است.

عبوري رشد بودجه شهرداري ساري طي چهار سال را بزرگترين اتفاق ممكن عنوان كرد و افزود: زماني كه شهرداري را تحويل گرفتم بودجه آن ۷۹ ميليارد تومان بود و اكنون قريب به ۶۰۰ ميليارد تومان رسيده است و اين يعني يك حماسه اقتصادي كه هميشه مورد نظر مقام معظم رهبري بود و آن هم در سال هايي كه هم دولت و هم مردم دچار مشكلات شديد اقتصادي بودند

وي با بيان اينكه كارهاي بزرگ چهار سال گذشته با همت شوراي اسلامي شهر انجام شد گفت: شهرداري مجري بود پس اين شما اعضاي شوراي اسلامي شهر بوديد كه طرح و برنامه داديد و با بيان مطالبات مردم شهرداري را وا داشتيد تا كارهاي بزرگ و بي سابقه اي را انجام دهد.

عضو شوراي شهرداران و دهياران كشور در بخش ديگري از سخنان خود به مرور فعاليت هاي عمراني شهرداري ساري در چهار سال گذشته پرداخت و افزود: شهرداري در كليه حوزه ها داراي طرح و برنامه بوده و هرجا كه نياز شهر و شهروندان بود، شهرداري حضور فعال داشت. ما حاضر شديم از عمران و آبادي تا كارهاي فرهنگي اجتماعي اين در حالي است كه به هيچ ارگان و نهاد خدمت رسان هم "نه" نگفتيم تا خدمت رساني به شهروندان متوقف نشود اما اوج كارهاي ما در اين سالها انجام امور زيربنايي بود مانند مهار آبهاي سطحي ، افزايش سرانه فضاي سبز ، روان سازي ترافيك ، آسفالت و پياده رو سازي و صدها پروژه ديگر تا جايي كه در هر كجاي شهر مردم شاهد انجام پروژه ها توسط تيم مديريت شهري هستند و از جمله اقدامات اين دوره مي توان توجه ويژه به بانوان و احداث بوستان اختصاصي براي آنان اشاره كرد.

وي با تاكيد بر اينكه همين الان ما ۳۰۰ ميليارد تومان پروژه آماده افتتاح داريم گفت: تا در سال جديد هيچ پروژه اي آغاز نخواهد شد مگر آنكه پيوست ايجاد اشتغال را براي شهروندان ساري داشته باشد و با برنامه ريزي هاي صورت گرفته مقرر شد در سال جديد بتوانيم با اجراي پروژه ها اشتغال براي شهروندان ايجاد نماييم.

وي در پايان با اعلام اين خبر كه درماههاي رجب و شعبان افتتاح پروژه ها را شاهد خواهيم بود افزود:همه اينها ثمره تعامل شورا با شهرداري ساري است كه بايد الگويي براي همه كشور باشد.

براساس این گزارش، در ادامه اين نشست هريك از اعضاي شوراي اسلامي شهر طي سخناني كوتاه به بيان نظرات خود پيرامون فعاليت هاي گذشته و آينده شهرداري ساري پرداختند و از شهردار و همكاران وي بخاطر عملكردشان قدرداني نمودند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :