آخرین عناوین

پنجشنبه 17 فروردين 1396-10:9 کد خبر:41630

با حضور فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات کشور صورت گرفت:

معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت منابع آبزی شیلات مازندران

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزی شیلات مازندران برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شاه ولی پور فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات کشور در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزی شیلات مازندران با قدردانی از همکاری تنگاتنگ و نزدیک دریابانی استان با یگان حفاظت منابع در جلوگیری از صید غیرمجاز و امور حفاظتی در مازندران، گفت: نوسازی ناوگان شناوری و نیز تجهیزات و امکانات نظامی و نیز ترمیم نیروی انسانی یگان در دستور کار این فرماندهی و شیلات ایران بوده و درحال پیگیری است.

رستمی مدیرکل شیلات مازندران هم با تاکید برهم افزایی بیشتر نیروهای دریابانی، انتظامی و نهاد نظارتی و قضائی در مبارزه با صید غیرمجاز، گفت: با توجه به وجود 22رودخانه شیلاتی در استان که نقش مهمی در بازسازی ذخایر آبزیان دریا دارند ،حفاظت از آن ها برای تکثیر طبیعی ماهیان سفید ضروری است.

رستمی با اشاره به اهمیت پرورش ماهی در قفس های دریایی که از جمله طرح های مصوب اقتصاد مقاومتی استان است، بر ضرورت تقویت یگان و تشریک مساعی همه دستگاه های اجرائی، نظارتی، انتظامی و قضائی در برخورد با پدیده صید غیر مجاز در دریا تاکید کرد.

سردار حسینی فرمانده دریابانی مازندران نیز در این مراسم بر عزم همگانی در حفظ و حراست از منابع و ذخایر آبزیان دریای خزر دراستان تاکید کرد و گفت: دریابانی استان در کنار سایر ماموریت های خود در حفظ و حراست از منابع آبزیان در کنار نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان درجلوگیری از صید غیرمجاز دردریا خواهد بود ولی برای موفقیت بیشتر تلاش همه مسئولان باید درسطح کلان و ملی به تقویت نیروو امکانات و تجهیزات یگان توجه ویژه شود.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های ندائی با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد و حکم انتصاب سرهنگ دوم عباس پورعلی فرمانده جدید یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران ابلاغ شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :