آخرین عناوین

جمعه 18 فروردين 1396-14:14 کد خبر:41642

خبرگزاری فارس گزارش می‌دهد:

از شعارهای رنگارنگ تا هزینه‌های سرسام‌آور برای رسیدن به کرسی

برخی از کاندیداها آنقدر آرمانی شعار می‌دهند وعکس‌هایی با ژست‌های مختلف می گیرند، که گمان می‌کنی قرار است منجی انسان‌های امروز شوند.


خزرخبر: هر روز بیشتر به انتخابات نزدیک می‌شویم و به همراه آن، بحث داغ تبلیغات کاندیداها بیشتر خودنمایی می‌کند.

نامزدهایی که صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفت، برای جذب آرای بیشتر به شعارهای انتخاباتی متعدد روی می‌آورند و ناچار می‌شوند برای این تبلیغات، هزینه‌های مختلفی را صرف کنند.

اجاره مکان‌های تبلیغاتی با هزینه‌های گزاف، خود نشان دهنده هجوم هزینه تبلیغاتی است، اجاره برخی از این مکان‌ها حتی به ماهی50 میلیون تومان نیز می‌رسد، که اگر افزایش هم یابد، باز کاندیداهایی هستند که آن هزینه‌های سر به فلک کشیده را بپردازند.

کاندیداها از قبل، برنامه‌های تبلیغاتی فراوانی را در نظر می‌گیرند و جلسات متعددی را برگزار می‌کنند، تا به هدف اصلی خود که ورود به کرسی تعیین شده‌است، دست یابند.

کرسی‌هایی که گرچه به نظر می‌رسد ورود به آنها تنها برای رفع مشکلات مردم است، اما گاهی در عمل، نشستن بر روی آنها می‌شود تنها کسب جایگاه قدرت و بس.

گرچه برای تبلیغات باید هزینه‌های متعددی صرف شود، اما گاهی این هزینه‌ها از میزان معقول خود تجاوز می‌کند، در خیابان‌های شهر، بنرهای متعدد و رنگارنگ تبلیغاتی بیشتر از هر زمانی خودنمایی می‌کند.

عکس‌هایی با ژست‌های مختلف، که به نظر می‌رسد یقین دارند که آنها همان فرد منتخب مردمی هستند، البته جدا از این بنرها و پوسترهای رنگی، پیامک‌های روی گوشی تلفن‌های همراه نیز خود داستانی دیگر دارد که گاهی حجم زیاد آن، فرد را به ستوه می‌آورد.

علاوه بر این، در فضای مجازی نیز شاهد تبلیغات گسترده از سوی این کاندیداها هستیم، در این فضاها نیز شعارهای رنگارنگی به چشم می‌خورد که بیشترشان ظاهری مردمی دارند، اما در عمل معلوم نیست که چه رنگی به خود بگیرند.

واقعا کاندیداها برای عملکرد خود  چقدر دغدغه دارند، که برای تصاحب این صندلی‌های قدرت، حاضر می‌شوند چنین هزینه‌هایی را بپردازند؟هزینه‌هایی که تنها با چشم‌پوشی از مقادیری از آن، می‌توان دست جوانی را گرفت یا خانواده‌ای را از قعر بی‌پناهی نجات داد.

اگر دغدغه یک کاندیدا، رفع مشکل مردم است، پس چرا از همین حالا به فکر آن نیست؟ چرا به جای صرف این همه هزینه تبلیغاتی، گام درستی برای هزینه‌ کردن آنها برنمی‌دارد؟

نشستن بر آن کرسی‌ها به هر قیمتی، نمی‌شود دست یاری رسانی به مردمی که چشم امید دارند به منتخبان‌شان.

کاندیداها اگر به ‌راستی دغدغه‌ای جز مردم ندارند، پس باید از همین حالا کفش‌های مردمی به پا کنند و شعارهای انتخاباتی خود را عملی سازند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :