آخرین عناوین

شنبه 19 فروردين 1396-10:39 کد خبر:41649

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

امداد رسانی به 90 هزار آسیب دیده حوادث سال قبل در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امداد رسانی به پنج هزار و ۲۴۷ حادثه و ۹۰ هزار آسیب دیده سال قبل در استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر،مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امداد رسانی این جمعیت به پنج هزار و ۲۴۷ حادثه در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مازندران در سال گذشته موفق شدند ضمن انجام پنج هزار و ۲۴۷ عملیات امداد و نجات به بیش از ۹۰هزار نفر از متاثرین حوادث ومصدومان سوانح مختلف خدمات  مورد نیاز را ارائه کنند.

وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده در سال گذشته هزار و ۵۴۲ عملیات امداد جاده ای، ۶۹۴ فقره عملیات امداد و نجات ساحلی و دریایی،۵۴۷عملیات امداد شهری، ۱۴۳عملیات امداد کوهستان و همچنین دو هزار و ۱۰۴مورد نیز مربوط به مراجعه حضوری افراد به پایگاه های جمعیت هلال احمر بوده است.

اکبری تصریح کرد: همچنین ۱۲۴ عملیات امداد و نجات در برف و کولاک، ۱۹ فقره عملیات امداد ونجات در طوفان، ۱۹ فقره عملیات امداد در محیط های صنعتی و کارگاهی ،۱۸ فقره عملیات امداد و نجات در سیلاب، هشت فقره پوشش امدادی مراسم های مناسبتی، ۱۱فقره عملیات اطفای آتش در اراضی جنگلی و مرتعی، هفت فقره رانش زمین، پنج فقره عملیات امداد و نجات در ریزش آوار، دو فقره عملیات امداد ونجات ریلی ویک فقره عملیات امداد ونجات زلزله بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به ۱۸ فقره استفاده از ظرفیت بالگرد امدادی گفت؛ارائه خدمات درمان سرپایی به ۲۸ هزار و ۳۶ نفر، انتقال دو هزار و ۲۴۵ نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به دو هزار و ۴۶۱ نفر از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان در سال گذشته بوده است.

اکبری تصریح کرد، در این عملیاتها بیش از یک هزار امدادگر و نجاتگر در قالب صدها تیم مجهز امدادی با بکارگیری انواع خودروهای امدادی نظیر آمبولانس و خودروهای تخصصی نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :