آخرین عناوین

شنبه 19 فروردين 1396-11:16 کد خبر:41651

نماینده مردم نوشهر، چالوس اعلام کرد:

وعده تشکیل استان جدید در غرب مازندران محقق شود

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت با اشاره به درپیش بودن سفر رئیس جمهور به استان، خواستار تحقق خواسته مردم غرب استان و تشکیل استان جدید شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، قاسم احمدی لاشکی در نطقی در مجلس، با اشاره به عدم دسترسی به‌ موقع مسئولان، دوری مسافت شهرهای غرب استان تا مرکز، توریستی بودن منطقه غرب مازندران، پتانسیل بالای نیروهای متخصص و متعهد، وجود ادارات کل در این منطقه، مهم‌ترین خواسته مردم منطقه غرب مازندران را تشکیل و تأسیس استان جدید برشمرد و رسیدگی این امر را از رئیس ‌جمهور و وزیر کشور خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه مردم مازندران خود را برای سفر رئیس‌ جمهور و هیأت دولت به استان مازندران آماده می‌کنند، بر توجه رئیس ‌جمهور به عنایت و محبت مردم استان تأکید کرد.

احمدی لاشکی با اشاره به سخنرانی رئیس‌ جمهور در 19 خرداد 92، چند روز پیش از انتخابات و وعده ایشان مبنی بر ورود به قضیه استانی شدن غرب مازندران و دستور تشکیل گروه کارشناسی در صورت انتخاب شدن، این وعده را یادآور شد و افزود: اکنون همان مردم منتظرند تا در این سفر مستقیماً در غرب مازندران با رئیس ‌جمهورشان دیدار کنند و شاهد خبرهای خوشی از ایشان باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :