آخرین عناوین

شنبه 19 فروردين 1396-22:24 کد خبر:41656

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:

مازندران مهیای برگزاری مسابقات بین المللی تکواندوست

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از آمادگی استان برای برگزاری مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر و باشگاه‌های آسیا در ساری خبر داد.


به گزارش خزرخبر، مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در نشست خبری هفتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام باشگاه‌های آسیا و بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر که در سالن اجتماعات هتل اسرم ساری برگزار شد، اظهار داشت: حمایت ویژه ای از شهردار ساری به واسطه حمایت از برگزاری این رویداد بین المللی در ساری می‌شود.

وی افزود: همدلی و همگرایی که بین اصحاب رسانه و جامعه ورزش وجود دارد امیدواریم شاهد روزهای بیاد ماندنی در رشته‌های متعدد ورزشی خصوصا تکواندو باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه شرایط بسیار خوب برای برگزاری باشکوه با مشارکت مدیران استانی و جامعه ورزش مازندران برای برگزاری این دو رویداد بین المللی فراهم است، تصریح کرد: بار دیگر مازندران میزبان مسابقات بین‌المللی در رشته‌های پرطرفدار ورزشی نظیر تکواندو است.

گردشگری محور توسعه استان

محمد محبوب، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ساری نیز در این نشست با اشاره به اینکه مازندران با دارا بودن مواهب طبیعی سرشار، استعدادهای بالایی در حوزه علمی و فرهنگی ورزشی دارد، افزود: محور توسعه مازندران در حوزه گردشگری و ورزشی است.

وی با بیان اینکه هنوز در حوزه درآمد پایدار نتوانستیم موفق باشیم، گفت: باید محور توسعه مازندران را در بخش گردشگری بدانیم.

معاون شهردار ساری با اشاره به اینکه توسعه ورزش و توریسم ورزشی از سوی شهرداری دنبال می‌شود، تصریح کرد: برگزاری مسابقات تکواندو در سطح بین المللی می‌تواند استعدادهای مازندران را شکوفا کند.

محبوب با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی و ارتقا زیرساخت‌های ورزشی از سوی شهرداری ساری دنبال می‌شود، افزود: خانه تکواندو مازندران با مشارکت شهرداری ساری احداث شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :