آخرین عناوین

دوشنبه 21 فروردين 1396-9:47 کد خبر:41676

مدیرکل هواشناسی استان مازندران هشدار داد:

وزش باد شدید در محورهای استان مازندران/ کاهش ناپایداری هوای استان از امشب

مدیرکل هواشناسی استان مازندران با اشاره به کاهش ناپایداری هوای استان از امشب نسبت به وزش باد شدید در محورهای استان مازندران هشدار داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم،محمد رضا رضوی مدیر کل هواشناسی استان اظهار داشت: پس از گرم شدن هوای استان در سه روز اخیر از صبح امروز دوشنبه شاهد وزش باد در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

وی افزود:وزش باد شدید صبح امروز از غرب مازندران آغاز شده و در حال حاضر به مناطق مرکزی استان گسترش پیدا کرده و به دنبال آن شاهد ابرناکی آسمان و کاهش دمای هوا هستیم، بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌های رامسر و نوشهر با سرعت 72 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به سفر رئیس جمهور در روز سه ‌شنبه به استان تصریح کرد:در این روز به ‌طور موقت شاهد کاهش ناپایداری بوده آسمان استان غالبا نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

وی بیان کرد:از روز چهارشنبه با تقویت سامانه ناپایدار شاهد بارندگی، وزش باد و در مناطق کوهستانی مه آلود گاهی با بارش باران و برف خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران یادآور شد: با توجه به افزایش قابل ملاحظه دما در دو روز گذشته دمای هوای استان از دوشنبه بین 8 تا 15 درجه کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد:براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای پنج‌شنبه و جمعه مجدداً جو نسبتاً پایدار پیش‌بینی می‌شود و انتظار داریم شاهد افزایش دمای هوا به‌ ویژه روز جمعه در استان باشیم.

وی یادآور شد: بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته مربوط به شهرستان ساری با 30 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما نیز مربوط به بلده با 7 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :