آخرین عناوین

دوشنبه 21 فروردين 1396-12:10 کد خبر:41682

تنها بعد از هفت ماه صورت گرفت:

تغییر مدیریت زودهنگام در صنایع چوب و کاغذ مازندران

تنها بعد از هفت ماه، صنایع چوب و کاغذ مازندران حضور مدیر دیگر را تجربه می‌کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، در یک سال اخیر شاهد تغییر مدیریت بزرگ‌ترین شرکت کاغذسازی خاورمیانه (شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران) هستیم.

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگترین تولید کننده کاغذ در ایران با ظرفیت مجموعاً ۱۷۵ هزار تن شامل ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه و چاپ و تحریر و ۸۵ هزار تن کاغذ فلوتینگ است.

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از سال 54 تاکنون تجربه 17 مدیر را در خود جای داد و هجدهمین مدیر عامل امروز سکان این شرکت تولیدی و اقتصادی استان را در دست می‌گیرد.

محمد شیخ مونسی مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که از 17 مهر ماه 95 بر کرسی مدیریت این شرکت تکیه زد بعد از مدیریت هشت ساله ابوالفضل روغنی گلپایگانی آمد و در مدت هفت ماه امروز شاهد حضور منوچهر آهی به عنوان مدیریت این شرکت سلولزی در مرکز مازندران هستیم.

منوچهر آهی در آخرین پست مدیریت خود مدیر عامل شرکت طرح و اندیشه بهساز ملت را به ثبت رساند و در حال حاضر با تجربه از پیش کسب شده مدیریت شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را بر عهده گرفته است.

امسال که با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط رهبری مزین شده است این تغییر مدیریت را به فال نیک گرفته و امیدواریم در پیشبرد اهداف این شرکت شاهد تحول رو به پیش و توسعه همه جانبه باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :