آخرین عناوین

سه شنبه 22 فروردين 1396-10:49 کد خبر:41690

لحظاتی قبل به‎ منظور افتتاح برخی پروژه ها صورت گرفت:

رئیس جمهور وارد مازندران شد

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برای افتتاح برخی پروژه ها در مازندران وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح سه شنبه از طریق فرودگاه دشت ناز وارد مازندران شد.

براساس این گزارش،افتتاح ۴۳ پروژه عمرانی و تولیدی و کلنگ زنی ۱۲ طرح در مجموع با سرمایه گذاری سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از جمله برنامه های رئیس جمهور در مازندران است.

دیدار با نخبگان استان در غرب مازندران، افتتاح همزمان پروژه ها در قالب ویدوکنفرانس در بندر امیرآباد از دیگر برنامه های سفر یک روزه روحانی به مازندران است.

رئیس جمهوری به منظور افتتاح ۴۳ پروژه عمرانی و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ طرح وارد مازندران شد و در این سفر ۱۰ وزیر و چهار معاون رئیس جمهور، رئیس جمهوری را در سفر به مازندران همراهی می‌کنند.

در این سفر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، چیت چیان، وزیر نیرو، زنگنه، وزیر نفت، ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و هم چنین، احمدی، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و امیری، معاون امور مجلس رئیس جمهور، روحانی را همراهی می‌کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :