آخرین عناوین

پنجشنبه 12 تير 1393-14:30 کد خبر:417

استارت انتخاباتی عضو شورای شهر ساری در میاندورود

استارت انتخابات مجلس از سوی عضو شورای شهر ساری زده شد

استارت تبلیغات زود هنگام برای مجلس توسط یکی از اعضای شورای شهر ساری در میاندورود زده شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ ، اخیراً مشاهده شده بعضی از چهره های سیاسی با تشکیل هسته مرکزی ستاد خود در این شهرستان در پی جذب عناصر فعال و اثرگذار هستند.

بر اساس این گزارش یک عضو شورای شهر ساری که اخیراً به این سمت رسیده با پخش اعلامیه ها و تراکت های تبلیغاتی درصدد شناساندن خود به افکار عمومی است.

این در حالی‌ست که تا انتخابات مجلس دهم قریب به دو سال زمان مانده و این فرد از حالا به جای پیگیری و رفع مشکلات مردم، در پی یارگیری است.

باید از این فرد پرسید، شمایی که به تازگی به عضویت شورای شهر درآمدید، بجای تمرکز کردن بر روی مسائل و مشکلات شهر خود و یافتن راه‌های برون رفت از این مشکلات، بر مسائل دیگری تمرکز می کنید که این نشان از عدم توجه به اعتماد مردم به شما است.

این عضو شورای شهر، به دنبال قدرت بوده و از شاخه ای روی شاخه دیگر می پرد که اگر اصل، خدمت کردن باشد، در هر لباس و منسبی محقق خواهد شد.

وی که در چند ماه اخیر رفت و آمدهای زیادی به میاندورود به بهانه‌ی مناسبت‌ها و جلسات متعدد داشته، شروع به یارگیری در این شهرستان کرده تا بتواند در انتخابات آتی مجلس شرکت کند.

این فرد که از جبهه اصلاح طلبان نیز است در اقدامی هماهنگ، سایت‌های اصلاح طلبان نیز دست بکار شدند و به بهانه‌های مختلف، خبری از وی درج کردند تا چهره وی را در جمع سیاسیون مطرح کنند.

این عضو شورای شهر ساری که سابقه مدیریتی قابل توجهی نداشته، تنها به واسطه پذیرفتن سمتی در یک سال گذشته خواهان شرکت در انتخابات مجلس است.

در ساری نیز تلاش های زیادی برای جلب نظر اصلاح طلبان برای به توافق رسیدن روی وی در حال انجام دادن است.

با توجه به اینکه میاندورود در گذشته یوسف نژاد را به عنوان یک عضو اصلاح طلب میاندورودی وارد مجلس کرده، باید دید که آیا با وجود زمزمه هایی مبنی بر حضور وی در انتخابات مجلس، سیاسیون میاندورودی حاضر به پذیرش و حمایت این فرد می شوند یا نه؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :