آخرین عناوین

پنجشنبه 24 فروردين 1396-12:11 کد خبر:41717

رئیس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد:

پايان رسيدگی صلاحيت شوراها در هيأت‌های اجرايی مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران از پايان رسيدگی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر و روستا در هیأت‌های اجرایی استان خبرداد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل، علیرضا یونسی با اشاره به ارجاع  صورت جلسه رسیدگی صلاحیت داوطلبان به هیأت نظارت شهر و روستا، اظهار داشت: صورت‌جلسه رسیدگی صلاحیت داوطلبان به هیأت نظارت شهر و روستا ارجاع شد و آخرین بررسی‌ها در این مرحله از 25 تا 31 فروردین انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اول اردیبهشت هیأت نظارت شهرستان‌ها، نتیجه بررسی مرحله نخست را به هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها و بخش‌ها ارسال می‌کند افزود: آن دسته از داوطلبانی که صلاحیت آنان رد شده از 3 تا 6 اردیبهشت فرصت دارند تا شکایت خود را برای بررسی مجدد در مراجع بالاتر هیأت نظارت ارسال کنند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات مازندران، هیأت نظارت هم از هفت اردیبهشت تا 16 اردیبهشت آخرین بررسی رسیدگی صلاحیت داوطلبان را انجام می‌دهد و هیأت نظارت شهرستان و بخش 18 تا 21 اردیبهشت اسامی داوطلبانی که تأیید صلاحیت شده‌اند را در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام می‌کند.

یونسی با اشاره به اینکه داوطلبان تأیید صلاحیت شده از 21 تا 27 اردیبهشت یک هفته فرصت دارند تا به تبلیغات رسمی خود بپردازند، گفت: تبلیغات نامزدها 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات ممنوع است.

انتخابات شوراهای اسلامی در 58 شهر و 2 هزار و 679 روستای مازندران برگزار می‌شود که چهار شهر دارای 9 کرسی، پنج شهر هفت کرسی و 42 شهر دیگر هم پنج عضو اصلی دارند و بیش از 7 هزار و 300 نفر نیز عضو شوراهای اسلامی روستاها هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :