آخرین عناوین

يکشنبه 27 فروردين 1396-18:18 کد خبر:41752

مدیرکل مدیریت بحران مازندران خبر داد:

طغیان رودخانه در ۲ شهرستان مازندران خسارت برجای گذاشت

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: طغیان رودخانه و وقوع سیلاب در دو شهرستان تنکابن و نور واقع در غرب مازندران خسارت به بار آورده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر،علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران اظهار داشت: در منطقه بلده یک آبرو موقت در حوالی موسوم به کلیک سال قبل احداث شده بود که بر اثر طغیان رودخانه بخشی از آن تخریب شد.

وی افزود: همچنین در منطقه دو هزار و سه هزار تنکابن در منطقه دوآب به دلیل بالابودن دبی آب به چند واحد مسکونی خسارت وارد شد و همچنین سه واحد نیز برای پیشگیری از خسارت های احتمالی تخلیه و ساکنان آن به جای دیگر منتقل شدند.

وی افزود: همچنین بالابودن دبی آب به گوشواره های یک دهنه پل خسارت زد و ترمیم آن در دست اقدام است.

احمدی به وضعیت ناپایدار جوی استان اشاره و اضافه کرد: سامانه ناپایدار روز دوشنبه از استان خارج می شود.

براساس این گزارش، فرماندار ویژه تنکابن درباره میزان خسارت سیل رودخانه دوهزار و سه هزار گفت: بر اثر وقوع سیل  حدود ۷۰ واحد مسکونی با برآورد اولیه ۷.۸میلیارد تومان که عموما در حاشیه رودخانه قرار دارند  دچار خسارت شدند.

حسینی جو افزود: در بخش پل، ابنیه و راه ، سه دهنه پل و حدود ۱۰ کیلومتر از طول مسیر سه هزار به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خسارت دیدند.

وی اضافه کرد: میزان خسارت سیل تاکنون در بخش باغات و اراضی زراعی حدود ۱۰ هکتار و به ارزش  ۳ میلیارد ریال ، ۳ هکتار باغ کیوی و ۵۰۰ اصله نهال به ارزش چهار میلیارد ریال و چهار هکتار از باغات خرمالو به ارزش ۳.۵ میلیارد ریال بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :