آخرین عناوین

دوشنبه 28 فروردين 1396-0:15 کد خبر:41754

واکنش شهردار بابل به اعتراض پلاکاردی یکی از اعضای شورای شهر:

بنده در مقابل چنین اهانتی کوتاه نمی‌آیم و وارد جلسه نمی‌شوم

شهردار بابل گفت:تا زمانی که این رفتارها ادامه داشته باشد و چنین پلاکارد اهانت‌آمیزی علیه بنده بر روی میز باشد، وارد جلسه نمی‌شوم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنیوز، سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بابل با موضوع بررسی بودجه سال 96 شهرداری بابل که ظهر امروز در سالن جلسات اجتماعات  شورای اسلامی شهر برگزار شده بود، باز هم با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

حسین بیژنی شهردار بابل که به اتفاق چند تن از مدیران برای دفاع از لایحه پیشنهادی بودجه در صحن علنی شورای شهر حضور یافته بود با اعتراض پلاکاردی محمدحسین منصف عضو شورای اسلامی شهر بابل مواجه شد.

شهردار بابل خطاب به مرمر فیروزپور رئیس شورای اسلامی شهر بابل از رفتار این عضو شورا گله کرد و گفت: بنده در مقابل چنین اهانتی کوتاه نمی‌آیم و به اتفاق مدیران جلسه را ترک می‌کنم و تا زمانی که این رفتارها ادامه داشته باشد و چنین پلاکارد اهانت‌آمیزی علیه بنده بر روی میز باشد، وارد جلسه نمی‌شوم.

12 عضو شورا در جلسه امروز حضور داشتند و تنها یک عضو غیبت داشت؛ به‌ دنبال ترک جلسه از سوی شهردار بابل، 6 عضو شورای شهر جلسه را ترک کردند و 6 عضو دیگر در جلسه ماندند؛ بدین‌ترتیب جلسه بررسی بودجه سال 96 شهرداری بابل ناتمام ماند.

برخی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل در گفت‌وگو با فارس خبر فوق را تأیید کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :