آخرین عناوین

دوشنبه 28 فروردين 1396-9:19 کد خبر:41758

انتصابی نو در آب منطقه ای مازندران:

انتصاب سرپرست جدید معاون منابع انسانی ومالی آب منطقه ای استان

سرپرست جدید معاون منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای مازندران معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در جمع معاونین و مدیران ستادی شرکت با قدردانی از تلاش و سخت کوشی احمدی به تشریح دستاوردهای سال 95 شرکت پرداخت و گفت: گرچه به دلیل عدم آماده بودن زیر ساخت های مدیریت منابع آب در استان سال سختی را همچون سالهای گذشته داشت ولی با تلاش های مؤثری که صورت گرفت عملکرد شرکت روند رو به رشدی را داشته است.

وی افزود: همه حوزه ها با توجه به برنامه کلان عملیاتی که دراین حوزه تهیه شد پیشنهاد خود را ارائه تا بتوانیم ضمن ارتقاء و بهبود برنامه در پایان سال نتایج عملکرد خود را در این بخش به طور شفاف ارائه کنیم.

رئیس هیأت مدیره شرکت با بیان انتظارات خود از بخش مالی، پشتیبانی و منابع انسانی شرکت از حسینی به عنوان فردی با تجربه دراین حوزه یاد کرد و از مجموعه مدیران خواست تعاملات بین واحدی و بین دستگاهی را در بخش آب توسعه و ارتقاء بخشند.

یخکشی از همه مدیران خواست ضمن مشارکت فعال در انتخابات از بکار گیری هر گونه امکانات اداری به نفع و یا علیه کاندیدای خاصی پرهیز نموده و به نام دستگاه اقدامی در این خصوص انجام ندهند و مطابق قانون دراین عمل کنند.

سید عباس حسینی به عنوان معاون جدید منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی شرکت معرفی و از زحمات مهندس علی اصغر احمدی قدردانی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :