آخرین عناوین

دوشنبه 28 فروردين 1396-16:30 کد خبر:41766

عذرخواهی رئیس دانشگاه مازندران !!؟

بنده از خبرنگاری که مورد هتک‌ حرمت قرار‌ گرفت عذر‌خواهی کرده‌ام

رئیس دانشگاه مازندران گفت: بنده شخصا از خبرنگاری که مورد هتک حرمت قرار گرفت عذرخواهی کردم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز، صبح روز دوشنبه 28 فروردین،حراست دانشگاه مازندران مانع تهیه خبر از سوی خبرنگاران در سخنرانی نماینده تهران شد.

براساس این گزارش،پس از انعکاس خبر جلوگیری از حضور خبرنگاران در سخنرانی محمود صادقی نماینده تهران در دانشگاه مازندران ، میرنیا رئیس دانشگاه مازندران گفت : این یک ناهماهنگی بوده است که منجر به این اشتباه شد، ما مصوب کرده ایم که از این به بعد خبرنگاران با دعوت رسمی روابط عمومی دانشگاه وارد مجالس و نشست ها شوند.

میرنیا در مورد در ادامه افزود: چند تن از خبرنگاران که برای تهیه خبر به  سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی آمده بودند توسط حراست  به بیرون راهنمایی شدند و با یک خبرنگار هم برخورد بدی صورت گرفت که بنده از خبرنگاری که مورد هتک حرمت قرار گرفت عذرخواهی کردم.

میرنیا در ادامه اظهار کرد: بنده شخصا و همینطور به نمایندگی از دانشگاه مازندران از جناب آقای صادقی عذر خواهی کردم.

رئیس دانشگاه مازندران در پایان گفت: برای جلوگیری از اتفاق دوباره چنین رفتاری ما به روابط عمومی دانشگاه اعلام کرده ایم که بعد از این از خبرنگاران برای شرکت در مراسمات و سخنرانی ها دعوت به عمل آید .

صادقی نماینده مردم تهران به دعوت یکی از تشکل های دانشجویی برای سخنرانی با موضوع «چشم انداز انتخابات دوازدهم»  آمده بود ، که حراست دانشگاه از ابتدا مانع از حضور رسانه هایی مانند ایرنا و ایسنا شد و نیز برخی رسانه های محلی را نیز به این همایش راه نداد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :