آخرین عناوین

سه شنبه 29 فروردين 1396-12:39 کد خبر:41776

برای چندمین بار در استان مازندران به رسانه ها بی احترامی می شود؟؟!!!!

نارو زدن وزارت جهاد کشاورزی به خبرنگاران مازندران!

شنیدید که می گویند موقع کار حسن برادر است ولی موقع مزد حسن دزد است!؟مثال فوق اندر احوال خبرنگاران مازندران و برنامه های وزارت جهاد کشاوزی است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از اصلاح نیوز، شنیدید که میگویند موقع کار حسن برادر است ولی موقع مزد حسن دزد است!؟

مثال فوق اندر احوال خبرنگاران مازندران است که در تمامی کارهای وزارت جهاد کشاوزی حضور دارند و به به آقایان را می زنند از زمینهای گل آلود شالیزار گرفته تا بوی بد مرغداری و دامداریها و دیگر کارها که لحظه به لحظه عکس، تصویر و خبر آقایان را برجسته میکنند تا مدیران با پرستیژ وزارت جهاد کشاورزی در نگاه مردم خوش جلوه کنند ولی زمانی که فضا گل و بلبلی و عطرآگین می شود دیگر به خبرنگاران مازنی حتی نگاه هم نمیکنند و در مقابل نام پر طمطراق و دهان پرکن پایتخت نشین به میان می آید تا مدیران وزارت خانه را در رسانه های پایتخت حلوا حلوا کنند و خبرنگاران مازنی به جای اینکه در میدان عمل باشند فقط باید از رسانه های پایتخت نظاره گر رخدادها باشند.

جالب است که از چند هفته گذشته تمام رسانه های مازندران به صف شدند تا نمایشگاه بین المللی گل و گیاه که قرار است از 11 اردیبهشت در رامسر برگزار شود را برجسته کنند، ولی با خبر شدیم که آقایان تهران نشین با دور زدن رسانه های مازنی، 18 نفر از خبرنگاران تهران را برای نشست خبری امشب وارد رامسر میکنند تا صنعت پر ارزش گل و گیاه را به اصطلاح برجسته کنند دریغ از آنکه مازندران قطب پرورش گل و گیاه است و خبرنگاران این استان در این حوزه فاخر نویس هستند.

حال این سفر رسانه ای که وزارت جهاد کشاورزی برای خبرنگاران پایتخت ترتیب داده آیا واقعا بازتابی گسترده تر از خبر اصحاب رسانه مازندران خواهد داشت؟

آیا خبرنگاران مازنی با این بی احترامی باز هم دلگرمی پوشش برنامه نمایشگاه بین المللی را دارند؟ و جالب تراین است که جهاد کشاورزی مازندران از این واقع بی خبر هستند و به آنها اصلا اعلام نشد تا خبرنگاران استان یا حداقل شهرستان رامسر را دعوت کنند.

برنامه بدین شرح است:

1- عصر سه شنبه  29/1/96  اسکان در رامسر

2- صبح چهارشنبه ساعت 9 نشست خبری در هتل رامسر.

3- بعداز ظهر رامسر گردی.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :