آخرین عناوین

شنبه 2 ارديبهشت 1396-13:58 کد خبر:41819

دولتمردان بر اساس کدام آمار اظهار خودرضایتی می‌کنند؟!

وقتی سخنگوی دولت هم آمار اشتباه از وضعیت مازندرانی‌ها می‌دهد!

سخنگوی دولت در بابلسر مدعی شد که نمایندگان مازندران از عملکرد دولت پس از طوفان اخیر راضی بوده‌اند اما بررسی گفت‌وگوهای پیشین نمایندگان ، خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در گردهمایی مدیران شعب بانک کشاورزی در مرکز آموزش بانک کشاورزی بابلسر مدعی شد که نمایندگان مازندران از عملکرد دولت پس از طوفان اخیر راضی بوده‌اند اما بررسی گفت‌وگوهای خبری پیشین نمایندگان مازندران، خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

محمد دامادی رئیس مجمع نمایندگان مازندرانی چندی پیش طی گفت‌وگویی از عملیاتی نشدن وعده‌های دولت به کشاورزان مازندرانی انتقاد کرده و گفته بود: بسیاری از دستورالعمل‌هایی که دولت برای حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان مازندرانی در نظر گرفته بود تاکنون اجرا نشده است.

وی افزود: 200 میلیارد تومانی که دولت قرار بود برای جبران خسارت باغداران مازندرانی اختصاص دهد هنوز پرداخت نشده است، مشکلات پابرجا است و اتفاق خاصی نیافتاده است.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس، کشاورزان را گله‌مند از حمایت‌های دولتی دانست و گفت: امیدواریم به این قشر توجه ویژه‌ای شود تا شعار سال تحقق یابد، دولت باید وظیفه‌اش را درست انجام دهد و وظیفه نماینده مجلس نیز تذکر وظایف دولت به دولتمردان است.

علی‌محمد شاعری نماینده شرق مازندران نیز طی گفت‌وگویی با انتقاد از ابراز خرسندی رئیس‌جمهور در سفر اخیر به مازندران از عملکرد دولت در طوفان اخیر مازندران، گفته بود: آقای رئیس جمهور سؤال خود در خصوص وضعیت معیشتی، درآمدی و رضایتمندی از جبران خسارات باغداران را باید از نمایندگان مردم در مجلس بپرسد.

اما سؤال اینجاست که دولتمردان بر اساس کدام آمار و مستندات و کدام اختیار از وضعیت زندگی و درآمدی کشاورزان اظهار خودرضایتی می‌کنند؟!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :