آخرین عناوین

شنبه 2 ارديبهشت 1396-14:8 کد خبر:41820

رئیس منابع طبیعی چالوس خبر داد:

مهار آتش سوزی در کینس بخش کجور

رئیس اداره منابع طبیعی چالوس گفت: با کمک نیروهای منابع طبیعی و کمک های مردمی آتش سوزی در ذخیرگاه زربین در کینس بخش کجور مهار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز،مهرداد خزایی پول اظهار داشت: آتش سوزی در 300 متر مربع از حاشیه ذخیره گاه زربین واقع در كینس كجور روی داد که با حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی، نیروهای مردمی و آتش نشانی مرزن آباد اطفا شد.

وی درباره علت آتش سوزی گفت: تعدادی از مسافران برای طبخ غذا اقدام به روشن کردن آتش کردند که پس از ترک محل باقی مانده آتش را خاموش نکردند که با وزش باد آتش به سایر نقاط کشیده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی چالوس تاکید کرد: همه کسانی که به هر نحوی اقدام به روشن کردن آتش در جنگل می کنند از خاموش بودن آتش بعد از ترک محل اطمینان حاصل کنند زیرا جنگل و درخت تنها متلعق به این دوره نیست و باید برای نسل های آتی حفظ شود.

خزایی پول با قدردانی از تمامی افرادی که در اطفای حریق کمک کردند، گفت: در هماهنگی های اولیه بخشدار كجور و رییس اداره محیط زیست نوشهر نیز با اعلام آمادگی و هماهنگی جهت اعزام خودروهای اطفا حریق تلاش های فراوانی را انجام دادند كه جای تقدیر دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شنبه 2 ارديبهشت 1396-15:40


    زیانهای وارده از آتش سوزی جبران پذیر نمی باشدو متاسفانه بعضی مواقع افرادی که آتش در جنگل روشن می کنند، گاهی در اثر بی دقتی پس از اتمام کار آن را خاموش نمی کنند و در نتیجه منجر به آتش سوزی می شود که با آتش سوزی جنگل آثار مخربی به جنگل وارد می نمایند.