آخرین عناوین

شنبه 2 ارديبهشت 1396-16:51 کد خبر:41822

بی‌احترامی به خبرنگاران پایانی ندارد!!؟

اپیدمی عدم حضور خبرنگاران به جلسات به سخنگوی دولت رسید

طی بازدید سخنگوی دولت یازدهم از شرکت فرآورده‌های لبنی کاله آمل از حضور خبرنگاران این شهرستان در این واحد تولیدی جلوگیری شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، صبح امروز طی بازدید محمدباقر نوبخت سخنگو و رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت یازدهم به شرکت فرآورده‌های و لبنی از حضور خبرنگاران جلوگیری شده است.

سخنگوی دولت تدبیر و امید پس از حضور در همایش رؤسای شعب بانک کشاورزی سراسر کشور در بابلسر برای بازدید از مجموعه تولیدی شرکت کاله مازندران عازم شهرستان آمل شده بود.

در این بازدید خبرنگاران خبرگزاری‌ها، نشریات و سایت‌های خبری این شهرستان برای پوشش خبری وارد این واحد تولیدی شده بودند از عدم حضور اصحاب رسانه از سوی نگهبانی درب ورودی این شرکت شد.

در این بازدید حتی از حضور مسئول روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل و رئیس برنامه ‌ریزی و بودجه فرمانداری ویژه آمل نیز جلوگیری شد و به همراه خبرنگاران به مدت یک ساعت در نگهبانی منتظر تایید حضور آنها از سوی مدیریت داخلی شدند و با وجود تماس‌های متعدد همچنان با برخورد نگهبان این شرکت تولیدی بر عدم حضور خبرنگاران مواجه شدند.

با توجه به اهمیت موضوع حضور نماینده دولت تدبیر و امید به‌ منظور بازدید از یک واحد تولیدی بزرگ عدم انعکاس برای حضور وی از سوی این شرکت جای سوال برای خبرنگاران پیش آمد که در این واحد تولیدی به غیرفعالیت فرآورده‌های لبنی به چه نوع فعالیتی می‌پردازد که از حضور خبرنگاران این شهرستان جلوگیری شده است.

اگرچه این عدم حضور خبرنگاران در این دولت تدبیر و امید به نوعی اپیدمی شده و طی سفر دوم ریاست جمهوری به مازندران از حضور رسانه‌های منتقد دولت جلوگیری به عمل آمد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :