آخرین عناوین

شنبه 2 ارديبهشت 1396-16:54 کد خبر:41823

فرماندار نوشهر خبر داد:

اعلام آخرین وضعیت تأئید صلاحیت کاندیداهای شورای نوشهر

فرماندار نوشهر آخرین وضعیت تأئید صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای شهر نوشهر را اعلام کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی شادمان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام لیست تائید صلاحیت شده‌های انتخابات شورای شهر و روستا از سوی هیأت نظارت، اظهار کرد: در شهر نوشهر از مجموع ۶۱ ثبت‌نام شده، پنج نفر انصراف دادند و از تعداد باقیمانده ۴۵ نفر تأئید و ۱۱ نفر رد صلاحیت شدند.

 وی افزود: در بخش مرکزی نوشهر از تعداد ۴۷۳ نفر ثبت‌نامی، تعداد ۲۰ نفر انصراف دادند و از نفرات باقی‌مانده، در نهایت ۴۱۹ تأئید و ۳۴ نفر رد صلاحیت شدند.

فرماندار نوشهر درباره آمار تأئید صلاحیت‌شدگان در بخش کجور گفت:در این بخش از تعداد ۳۸۹ نفر ثبت‌نامی، یک نفر انصرافی داشتیم و در نهایت ۳۷۰ نفر تأیید صلاحیت و ۱۸ نفر نیز رد صلاحیت شدند.

وی ابراز کرد: از ۱۸ نفر ثبت‌نامی در شهر پول هم سه نفر انصراف دادند و از نفرات باقی‌مانده ۱۴ نفر تأئید شدند و یک نفر رد صلاحیت شده است.

شادمان ادامه داد: در شهر کجور نیز تعداد ۱۱ نفر ثبت‌نامی داشتیم که هر ۱۱ نفر تأئید صلاحیت شدند و تنها یک نفر بعد از دریافت صلاحیت از کاندیداتوری انصراف داده بودند.

وی با بیان اینکه رد صلاحیت‌شدگان از سوم تا ششم اردیبهشت ماه مهلت اعتراض دارند، گفت: داوطلبانی که به نتیجه بررسی صلاحیت‌شان اعتراض دارند می‌توانند مراتب اعتراض خود را به هیأت‌های بالاتر یعنی از بخش به شهرستان و از شهرستان به استان ارائه کنند و هیأت‌های نظارت استانی نیز موظف هستند طی مهلتی 10 روزه به اعتراض آنها رسیدگی کنند.

فرماندارنوشهر با اعلام اسامی کاندیداهای تأئید صلاحیت پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فضای انتخاباتی وارد فاز جدیدی شد و با اعلام اسامی لیست تأئید صلاحیت کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نوشهر، شگفتی انتخابات در این شهر توریستی رقم خورد و چهار عضو فعلی شورای شهر نوشهر جزو رد صلاحیت شدگان قرار گرفتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :