آخرین عناوین

يکشنبه 3 ارديبهشت 1396-9:50 کد خبر:41832

فرماندار بهشهر خبر داد:

تأیید 663 داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در بهشهر

فرماندار بهشهر از تأیید صلاحیت 663 داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در بهشهر خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهشهر، سیدخالق سجادی بعد از اتمام بررسی تأیید صلاحیت‌های داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، اظهار داشت: در حوزه انتخابیه بهشهر 87 نفر برای شرکت در انتخابات نام‌نویسی کردند که از این تعداد هفت نفر در روزهای نخست انصراف دادند.

وی از رد صلاحیت هفت نفر در بهشهر خبر داد و افزود: با توجه به انصراف هفت نفر از کاندیداها در روزهای نخست پس از ثبت نام 73 نفر باقیمانده با کسب هفت کرسی این شورا با هم رقابت می‌کنند.

فرماندار بهشهر بیان کرد: در حوزه شهر رستمکلا 28 نفر نام‌نویسی کردند که دو تن از کاندیداها از حضور در این انتخابات کناره‌گیری کردند و مابقی مورد تأیید قرار گرفتند.

این مسئول با اشاره به رد صلاحیت دو نفر در حوزه خلیل‌شهر, افزود: برای کسب پنج کرسی شورای شهر خلیل‌شهر هم 26 نفر داوطلب شده بودند که سه نفر انصراف دادند و 21 داوطلب باقیمانده برای کسب رأی مردم تلاش می‌کنند.

سجادی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شورای روستاهای بخش مرکزی بهشهر 255 نفر نام‌نویسی کردند که 12 نفر انصراف و 10 نفر مورد رد صلاحیت قرار گرفتند و انتخابات این حوزه با رقابت 233 نفر برگزار می‌شوند.

وی در پایان گفت: برای بخش یانسر 327 نفر داوطلب شدند که 15 نفر انصراف خود را اعلام کردند و دو نفر نیز رد صلاحیت شدند تا رقابت این حوزه میان 320 نفر برگزار شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :