آخرین عناوین

پنجشنبه 29 آبان 1393-8:8 کد خبر:4186

حجازی هم اولتیماتوم داد

حجازی گفت: تا ۱۵ روز ماه آینده به ادارات قائم شهر مهلت می دهیم تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند در غیر این صورت از طریق فرماندار و مراجعه به دستگاه های قضایی پیگیری خواهیم کرد.


به گزرش خزرخبر،شهردار قائم شهر افزود: ادارات و دستگاههای اجرایی که به شهرداری بدهکارهستند باید بدهی خود را پرداخت نمایند تا بتوانیم به مردم ارائه خدمت دهیم.

سید علی حجازی، در جلسه شورای اداری با بیان اینکه ادارات و دستگاههای اجرایی که به شهرداری بدهکارهستند باید بدهی خود را پرداخت نمایند تا بتوانیم به مردم ارائه خدمت دهیم اظهار داشت: شهرداری با هزینه شهروندان اداره می شود و دولت بابت هزینه های جاری، مبلغی به شهرداری پرداخت نمی کند.

وی ادامه داد: از نظر اخلاقی صحیح نیست که قشر ضعیف جامعه عوارض خود را به موقع و سر وقت پرداخت نمایند اما در مقابل ادارات به شهرداری بدهکار باشند.

سرپرست شهرداری قائم شهر، با بیان اینکه دلیل انتخاب شهردار جدید برای قائم شهر ارائه توان کاری بیشتر است تصریح نمود: فائم شهر ظرفیت کار بیشتر را دارد و باید مطالبات شهرداری وصول شود تا به کارها رسیدگی نماییم.

حجازی، تاکید کرد: تا ۱۵ روز ماه آینده به ادارات قائم شهر مهلت می دهیم تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند در غیر این صورت از طریق فرماندار و مراجعه به دستگاههای قضایی پیگیری خواهیم کرد.

وی، از شهرداری بعنوان صاحبان اصلی شهر نام برد و گفت: هر نهاد و اداره ای بخواهد در سطح شهر کاری انجام دهد، نیاز به اخذ مجوز از شهرداری دارد و اگر غیر این باشد جلوی فعالیت آن گرفته خواهد شد زیرا بنده در مقابل ۱۱ تن از امنای شهر که در صحن شورا هستند مسئول و پاسخگو هستم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • 9694
    پنجشنبه 29 آبان 1393-19:41


    حرکت بسیار درست و بجایی رو انجام میدن