آخرین عناوین

چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396-9:31 کد خبر:41865

ادامه روند تعطیلی صنایع در مازندران:

تعطیلی 100 درصدی واحد تولیدی 35 ساله در آمل

رئیس انجمن صنفی کارفریان آمل گفت: یک واحد تولیدی و صنعتی با بیش از 35 سال قدمت و فعالیت در این شهرستان به صورت کامل تعطیل شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، در روزهای پایانی دولت یازدهم که دولت‌مردان از آمار ضد و نقیض تولید، اقتصاد، کاهش تورم و ایجاد کار صحبت به میان می‌آورند یک واحد تولیدی با بیش از 35 سال قدمت و فعالیت در عرصه مواد غذایی تعطیل شده است.

رئیس انجمن صنفی کارفریان آمل با تأیید این خبر گفت:این واحد تولیدی که تعدادی زیادی از پرسنل و کارکنان از آمل و شهرهای مجاور در آن مشغول به کار بودند طی روزهای پایانی سال گذشته بیکاری بیش از 90 درصد داشت.

محمدتقی جوادی افزود:در روزهای ابتدای سال با توجه به اینکه روزهای آخر دولت یازدهم را سپری می‌کنیم این واحد تولیدی و صنعتی به صورت 100 درصد با بیکاری کارگران تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی شهرستان آمل طی ماه‌های گذشته تاکنون رو به تعطیلی رفتند، تصریح کرد: آمل از شهرهای مهم و شاخص صنعتی و تولیدی در شمال کشور است و وجود آمار تعطیلی کارخانجات و بیکاری در آن نگران‌کننده خواهد بود.

عضو هیأت مدیره کانون کارفرمایان مازندران با اعلام اینکه در آمل چهار شهرک صنعتی وجود دارد که در آن 480 واحد صنعتی دارای پروانه فعالیت مستقر هستند، یادآور شد:هم‌اکنون 50 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی آمل کاملا تعطیل هستند همچنین بقیه واحدهای تولیدی و صنعتی با ظرفیت 10 تا 60 درصد توان موجود به کار مشغول هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :