آخرین عناوین

جمعه 30 آبان 1393-23:36 کد خبر:4194

مسئول واحد زيباسازي شهرداري ساري خبر داد :

تابلوهاي سنگي با تصوير شهيدان جايگزين تابلوهاي فعلي مي شود

مسئول واحد زيباسازي شهرداري ساري طي مصاحبه اي ضمن تشريح فعاليت هاي انجام شده از برخي طرح هاي آتي اين واحد رونمايي كرد و گفت : ديوارهاي مسيرخيابان معلم و خيابان فردوسي در حال نقاشي هستند و پارك اتحاد و چند مدرسه در روزهاي اول بازگشايي مدارس توسط واحد زيباسازي نقاشي انجام شده است .


به گزارش خزرخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري، زهرا نصيري با اشاره به اقدامات انجام شده در آستانه ماه محرم و نيز محرم الحرام گفت : نصب المان هايي مانند خيمه و كوتل و نيز برافراشته ساختن پرچم هاي عزا از جمله اقداماتي بودند كه در اين مدت انجام شد تا سيماي شهر نيز حال و هواي اين ايام و ليالي را پيدا كند .

وي سپس با اعلام اين مطلب كه بزودي وسايل بازي كودكان كه داراي استاندارهاي جهاني هستند در پارك ملل نصب خواهد شد افزود : در يك اقدام هماهنگ و بسيط براي ساماندهي تابلوهاي معابر عمومي تلاش گسترده اي انجام شد كه در بخشي از اين اقدام بنا داريم تابلوهاي سنگي با نقش شهيدان عاليمقام را جايگزين تابلوهاي فعلي در معابر عمومي كنيم.

زهرا نصيري مسئول واحد زيباسازي شهرداري ساري در پايان مبلمان زيباي پارك ملل را يكي ديگر از اقدامات انجام شده عنوان كرد و افزود : در نظر داريم تا بزودي در ديگر نقاط شهر نيز مبلمان شهري را ساماندهي و نوسازي كنيم و در بسياري از خيابانها در حال حاضر در حال نصب مبلمان هستيم .

ضمن اينكه لازم مي دانم از شهروندان عزيز و فهيم خواهش كنم ما را در حفظ و نگهداري زيبايي شهر ياري كنند زيرا بدون همراهي اين عزيزان قادر به حفظ زيبايي شهر نخواهيم بود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :