آخرین عناوین

شنبه 1 آذر 1393-11:51 کد خبر:4195

روابط عمومی دادگستری کل مازندران خبر داد:

آغاز به کار نخستین قاضی شورای حل اختلاف مازندران

محمد رحیمی کیاسری، با موافقت رئیس کل دادگستری مازندران به عنوان قاضی شورای حل اختلاف شهرستان ساری تعیین و شروع به کار کرد.


به گزارش خزرخبر وبه نقل از روابط عمومی دادگستری کل مازندارن،عبدالرضا محبتی اظهار کرد: محمد رحیمی کیاسری، کارآموز دوره قضایی 160 تهران از سوی ریاست قوه قضائیه به عنوان قاضی شورای حل اختلاف منصوب و با پیشنهاد رئیس شورای حل اختلاف استان و با موافقت رئیس کل دادگستری مازندران به عنوان قاضی شورای حل اختلاف شهرستان ساری تعیین و شروع به کار کرد.

وی افزود: با ورود قضات شورای حل اختلاف به مجتمع های شوراهای حل اختلاف رسیدگی به پرونده ها نسبت به گذشته سریع تر و با دقت بیشتری صورت می پذیرد و شاهد رشد و ارتقا سطح صلح و سازش در شوراها خواهیم بود.

محتبی گفت: در حال حاضر تعداد 157 نفر قاضی شاغل دادگستری به عنوان قاضی شورای حل اختلاف با شورای حل اختلاف مازندران همکاری می‌کنند.

رئیس شورای حل اختلاف مازندران با اشاره به همایش معاونان قضایی و روسای شوراهای حل اختلاف کشور در مشهد مقدس و تصویب کلیات لایحه جدید قانون شورای حل اختلاف در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلاتی در شوراهای حل اختلاف وجود دارد که با بررسی و رسیدگی بیشتر رفع خواهند شد و شوراهای حل اختلاف در زمینه تشکیلات سازمانی و ساماندهی به نقطه مطلوبی می رسد.

محمد رحیمی، نخستین قاضی شورای حل اختلاف استان نیز با تقدیر از مسئولان قوه قضائیه و مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور در تخصیص قاضی شورای حل اختلاف بیان کرد: قضات دیگری هم به عنوان قاضی شورای حل اختلاف در حال سپری کردن مراحل آخر دوره کارآموزی بوده که امیدواریم به‌زودی در شوراهای حل اختلاف حضور پیدا کنند.

رحیمی قاضی شورای حل اختلاف  در سال 1379 وارد دادگستری شد و با 15 سال سابقه کاری و چندین دوره کارمند نمونه دادگستری استان و با دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزاء و جرم شناسی، به عنوان نخستین قاضی شورای حل اختلاف استان تعیین و معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شنبه 1 آذر 1393-20:24


    امیدواریم مثمر ثمر باشه و مشکلات همشهریان با وجود قاضی در شورای حل اختلاف زودتر حل بشه و مجبور نشویم برای حل مسائل کوچیک و جزئی راهی دادگاهها بشویم