آخرین عناوین

پنجشنبه 12 تير 1393-23:5 کد خبر:422

فرماندار نوشهر خبر داد:

برخورد جدی با شهرك سازي غير مجاز در روستاهای نوشهر/در این شهرستان هیچ شهرک رسمی نداریم

فرماندار نوشهر گفت:با شهرک سازی های غیر مجاز در روستاهای نوشهر برخورد جدی و قانونی می شود.


به گزارش خزرخبر،محمد علی قمی اویلی در نشست هم اندیشی دهياران پیرامون مسائل فرهنگی اجتماعی و امنیتی شهرستان نوشهر با حضور فرماندار،بخشدارمركزي ،فرمانده نيروي انتظامي ،مسئولين ادارات ودهياران بخش مركزي گفت: با کسانی که حرمت این ایام را نگه ندارند و اقدام به تظاهر به روزه خواری نمایند برخورد جدی صورت می گیرد.

قمی اویلی با اشاره به گردشگرپذيري شهرستان نوشهر خاطر نشان کرد: ما در این ایام از همه مسافران استقبال می کنیم ولی نباید به گونه ای حرمت شکنی شود که باعث شود باورهای افراد روزه دار با چالش مواجه شود.

وی با ابراز نگرانی از میزان مصرف آب و برق در این فصل اظهار داشت: ماه رمضان فرصت مناسبی است تا در مصرف بی رویه آب و برق صرفه جویی و به کسانی که مبادرت به مصرف بی رویه می کنند تذکر و هشدار دهیم.
وی با انتقاد از حضور کمرنگ مدیران شهرک ها در جلسات هم انديشي مشكلات شهرك ها تصریح کرد: نیاز است مصوبات این جلسه توسط دهیاران به همه شهرک ها جهت اجرایی شدن ابلاغ شود.

قمی اویلی، زباله را یکی از دغدغه های اصلی بخش مرکزی اعلام و تصریح کرد: از عدالت به دور است که از روستائیان عوارض بگیریم و صرف کسانی کنیم که برای تفریح به منطقه می آیند و در شهرک ها مبلغی هم برای جمع آوری زباله پرداخت نمی کنند.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه در این شهرستان ما هیچ شهرک رسمی نداریم خاطر نشان کرد: برخی قوانین در خود شهرک ها وضع می شود ولی آیا آنان نسبت به زباله نیز که در محور انباشته می کنند این اندازه حساسیت دارند؟
قمی افزود: شهرک ها نه تنها فرصت نیستند بلکه در حوزه های مختلف اعم از زباله، مصرف آب و برق چالش هستند و باید این موضوع با جدیت پیگیری شود.

وی از دهیاران خواست جهت افزایش امنیت روستایی که یک ورودی دارد حتما دوربین مدار بسته نصب نماید و روستاهایی که بیش از یک ورودی دارند مدیریت صورت گیرد.

فرماندار نوشهر خاطر نشان کرد: در حوزه امنیت نیروها و تجهیزاتی که وجود دارد تنها در حد جمعیت 130 هزار نفری ثابت شهرستان است ولی به میلیون ها مسافر خدمات رسانی می شود، بنابراین نیاز است دهیاران و شوراها در این خصوص با دستگاه های متولی همکاری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :