آخرین عناوین

جمعه 13 تير 1393-10:24 کد خبر:423

انتقاد امام جمعه مرزن آباد از اداره ورزش و جوانان:

هزینه تنها سالن ورزشی مرزن آباد به حساب خزانه واریزمی شود

امام جمعه مرزن آباد با انتقاد از اداره ورزش و جوانان مرزن آباد گفت:متاسفانه هزینه ساخت تنها سالن ورزشی مرزن آباد به جای واریز شدن به حساب این شهرستان،به حساب چالوس واریز می شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شبکه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمود « علیخانی » امام جمعه جوانفکر شهر مرزن آباد افزود: مشکلات و معظلات در بخش ها مختلف ورزش در رشته های مهم که پشتیبان مردمی را به همراه دارد، در مرزن آباد بیداد می کند.

وی اظهار داشت: متاسفانه از آنجائیکه باید از سوی فرمانداری چالوس و دیگر دستگاه ها اعتبارات به مرزن آباد سراریز  ( واریز ) گردد، متاسفانه تاکنون از سوی این شهرستان این قضیه برعکس عمل شده است و از مرزن آباد به چالوس کمک می شود.

علیخانی با بیان اینکه در طول یکسال ،کاری برای جوانان مرزن آباد صورت نگرفته است افزود: هزینه تنها سالن ورزشی موجود در مرزن آباد نیز به حساب خزانه واریز می شود و به جای اینکه پول از چالوس به مرزن آباد تزریق شود، پول مرزن آباد به چالوس سرازیر می شود و این برای مردم مرزن آباد جهت جوانان آنان خوشآیند نیست.

امام جمعه جوان مرزن آباد به اهمیت تدبیر در بین مدیران پرداخت و گفت: حس تدبیر یکی از خصلت هایی است که برای همه انسان ها امری ضروری محسوب می شود که به تبع آن مدیریت نیز باید همراه با تدبیر باشد لذا داشتن قدرت تجزیه و تحلیل از نشانه های مدیر موفق است.

وی افزود: آرمان بلند داشتن بسیار مهم است؛ چرا که آرمان همیشه پویاست و مدیران دولت تدبیر و امید باید این آرمان ها را بلند نگه دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :