آخرین عناوین

دوشنبه 10 آذر 1393-18:24 کد خبر:4239

هشدار عضو شورای شهر قائمشهر به حجازی:

خرید ماشین لوکس خارجی با کدام ردیف اعتبار؟!جذب پنج نیروی مازاد در شهرداری

عضو شورای شهر قائم‌شهر گفت: هیچ ردیف اعتباری برای خرید خودرو وجود ندارد و با وجود مشکلات اقتصادی شهرداری نیازی نیست به دنبال ماشین های لوکس خارجی باشیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، محمدعلی صالح‌زاده «رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر قائم‌شهر» صبح یک‎شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی این شهرستان اظهارات تندی علیه سیدعلی حجازی شهردار جدید قائم‎شهر داشت، یادآور می شود، وی برادر عباس صالح‎زاده «رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان و شهردار سابق قائم‎شهر» است که قبل از این که برادرش در مسئولیت جدید مشغول شود، تلاش زیادی برای احیای مجدد او داشت.

همچنین گفته می شود حجازی که چند ماه قبل رئیس سازمان همیاری شهرداری های استان بود جای خود را به عباس صالح زاده داد و به نظر می آمد بنا بر شنیده ها این دو مسئول رابطه خوبی با هم داشته باشند و بعد از انتصاب حجازی به عنوان شهردار قائم‌شهر پیش بینی می شد، محمدعلی، برادر عباس صالح زاده هم در شورا یکی از حامیان حجازی باشد اما در جلسه روز گذشته و با اظهارات محمدعلی صالح زاده علیه شهردار، شاهد آغاز برخی اختلاف نظرها بودیم.

وی در این جلسه اظهار داشت: کارخانه آسفالت برای تامین تجهیزات، در یک مناقصه محدود با شرکت خاص موردنظر قرارداد همکاری امضا کرد.

بوی لابی در مناقصه کارخانه آسفالت

وی با بیان اینکه قبل از انجام این کار قرار بود از کارخانه‌های آسفالت در سطح کشور بازدید شود، افزود: شهردار با گذاشتن یک مناقصه محدود میان چند سرمایه‌گذار کارخانه آسفالت، با شرکت مورد نظر قرارداد همکاری امضا کرد.

عضو شورای شهر قائم‌شهر با اشاره به اینکه مبلغ این مناقصه ۲ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: نباید مناقصه‌ به این شکل انجام می‌شد، چرا که شهردار بدون نظارت شورا مناقصه محدودی انجام داد تا شرکت مورد نظر برگ برنده مناقصه را در دست گیرد.

با کانون‌های تبلیغاتی بدون مصوبه شورا قرارداد بسته می‌شود

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش اذعان کرد: با توجه به اینکه باید بر اساس مصوبه شورا بر کانون‌های تبلیغاتی نظارت شود، اما باز هم شاهد هستیم که با تعدادی از کانون‌ها بدون مصوبه شورا قرارداد بسته می‌شود.

جذب پنج نیروی مازاد در شهرداری، چرا؟

وی اظهار داشت: پنج نیروی جدید در شهرداری قائم‌شهر مشغول به کار شدند، در صورتی که با توجه به وضعیت اقتصادی، شهرداری با نیروهای مازاد مشکلات بسیاری دارد.

ماجرای خرید ماشین های لوکس خارجی

عضو شورای شهر قائم‌شهر در رابطه با لایحه شهردار مبنی بر خرید چند دستگاه خودرو برای شهرداری و شورا با مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان، گفت: هیچ ردیف اعتباری برای خرید خودرو وجود ندارد و با وجود مشکلات اقتصادی شهرداری نیازی نیست به دنبال ماشین های لوکس خارجی باشیم.

وی یادآور شد: شهرداری برنامه‌ها و پروژه‌های مهم‌تر از خرید اتومبیل دارد که باید آنها را عملی کند، همچنین اگر نیاز به اتومبیل باشد می‌‌توان از تولید داخلی با مبلغی مناسب‌تر استفاده کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :