آخرین عناوین

جمعه 13 تير 1393-10:47 کد خبر:424

رئیس شورای شهر مرکز میاندورود خبر داد

رقابت 3 نفر برای تصدی سمت شهرداری سورک

رئیس شورای شهر میاندورود از رقابت سه کاندیدا برای تصدی سمت شهرداری سورک خبر داد.


به گزارش خزرخبر،کاظم امجدی در گفت‌وگو با فارس،با اشاره به پیگیری جدی شورای شهر برای انتخاب شهردار سورک مرکز شهرستان میاندورود مذاکرات انجام گرفته را جدی و علمی دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر سورک در این مورد با اشاره به بررسی سوابق 17 نفر در این شورا افزود: تا امروز سه نفر از این بین مورد توجه اعضای شورای اسلامی قرار گرفته‌اند.

وی گفت: زین‎العابدین نوکنده رئیس سابق آموزش و پرورش میاندورود با تحصیلات مرتبط در حوزه شهری، حقگو شهردار سابق رستمکلا و دبیر فعلی مدارس نکا و نیازی شهردار هادی‌شهر مازندران این سه کاندیدا هستند.

امجدی در مورد زمان مشخص شدن نتیجه بررسی‌ها گفت: فعلا از این افراد خواسته شده مشکلات شهر سورک را مورد بررسی قرار دهند و به همراه راه حل‌های پیشنهادی خود به صورت مکتوب به شورای اسلامی شهر سورک تحویل دهند.

این مسئول تاکید کرد: پس از ارائه این پیشنهادات به شورای اسلامی برای هر کاندیدا یک جلسه مجزا در شورای اسلامی برگزار می‌شود و نتیجه نهایی را اعضای شورا تعیین و اعلام می‏کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر سورک در پایان تاکید کرد: اگر در پایان این بررسی‌ها به نتیجه مطلوب نرسیدیم به تلاش‌ها ادامه می‌دهیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :