آخرین عناوین

سه شنبه 11 آذر 1393-12:22 کد خبر:4244

سيلاب در مازندران:

وقوع سیلاب شدید در شهرهای مرکزی مازندران

بارش شدید باران توام با سیلاب شهرهای مرکزی مازندران را فرا گرفته است.


به گزارش  خزرخبر و به نقل از تسنيم ، بارش شدید باران همراه با وزش باد شدید از دقایقی پیش در شهرهای مرکزی مازندران نظیر ساری، قائم شهر، نکا و بهشهر آغاز شد.

بارش شدید باران توام با سیلاب و رعد و برق و باد شدید سبب شد تا آمد و شد مردم در حین عزیمت دانش آموزان به مدارس با مشکلاتی مواجه شود.

هم اکنون به دلیل بارش شدید باران توام با سیلاب در مرکز مازندران، ترافیک شدیدی در خیابان های منتهی به میدان امام خمینی (ره) و میدان ساعت ایجاد شده است.

بارش شدید باران توام با سیلاب از ساعتی پیش در شهرهای قائم شهر، زیرآب، سوادکوه و شهرهای شرقی استان نظیر نکا، بهشهر و گلوگاه آغاز شده است.

نیروهای شهرداری ساری و آتش نشانی در حال اعزام به مناطق سیل زده شهرهای استان هستند.

نور بخش داداشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم،اظهار داشت: بارش های امروز تقریبا تمامی استان را فرا گرفته است.

وی افزود: این جبهه بارشی که از غرب استان وارد شده تا  صبح پنجشنبه در استان ادامه خواهد داشت، اگرچه امشب از میزان بارش ها کاهش خواهد یافت.

داداشی گفت: طبق آخرین بررسی های صورت گرفته میزان بارش های امرور در شهرهای استان به تمربوط به رامسر، نوشهر، آمل، بابلسر، قائم شهر، ساری و بندر امیرآباد با 30، 21، 19، 15، 13، 8، 4 . 1 میلی متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران  افزود: بیشترین بارش ها از ابتدای مهر تاکنون مربوط به شهر رامسر بوده که تاکنون 1320 میلیمتر بارش را در این شهر شاهد بودیم، اگرچه میانگین بارش سالانه این شهر 1150 میلی متر بوده و میانگین بارش سالانه کشور 250 میلیمتر گزارش شده، لذا میزان بارش ها در این شهر بی سابقه بوده است.

داداشی بیان داشت:  در حال حاضر در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم سیاه بیشته در حال حاضر با سه سانتی متر برف بیشترین بارش برف را به خود اختصاص داده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :