آخرین عناوین

سه شنبه 11 آذر 1393-13:5 کد خبر:4245

اعتراضی دیگر:

تجمع درمقابل فرمانداری بهشهر

بازنشستگان رستم کلایی نسبت به بسته شدن دفتر کانون بازنشستگان دست به اعتراض و تجمع در مقابل فرمانداری بهشهر کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ ، تعدادی از اعضای کانون بازنشستگان شهر رستمکلا مقابل فرمانداری بهشهر تجمع و نسبت به بسته شدن دفتر کانون بازنشستگان در شهر خود اعتراض کردند.

این کانون مسائل مربوط به بازنشستگان رستم‌کلا از جمله دفترچه های بیمه و ... را پیگیری می کرد اما از ادامه فعالیت این دفتر جلوگیری شد و علت آن هم وجود دفتر کانون بازنشستگان در شهرستان بهشهر بود.

یکی از بازنشستگان معترض به این اتفاق در گفت‌وگو با بلاغ، گفت: همه اعضای این کانون سن بالایی دارند و تردد به بهشهر برای ما سخت است و نمی توانیم برای پیگیری کارهای خود مدام به بهشهر رفت و آمد کنیم.

به گزارش بلاغ، محمدتقی نورزاد «فرماندار بهشهر» نیز جلسه‌ای را به منظور بررسی این مشکل با اعضای کانون بازنشستگان رستم‌کلا در سالن اجتماعات ساختمان فرمانداری برگزار کرد تا با هم‌فکری این اعضا بتوانند هر چه سریع‌تر این مشکل را برطرف کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • فرزند بازنشسته
    سه شنبه 11 آذر 1393-19:22


    موندیم چی بگیم، این روزها بجای اینکه به فکر افراد مسن و سالخورده باشیم و امکانات رفاهی و پزشکی و غیره را براشون مهیا کنیم بدتر داریم همین امکانات انگشت شما و کم رو هم از پیش روشون برمی داریم و برای گرفتن مثلا یک امضای بی ارزش آواره شهرهای اطراف میشن.