آخرین عناوین

سه شنبه 11 آذر 1393-17:17 کد خبر:4247

پس از انتصاب معاون جدید امور مجلس و استان‌های صدا و سیما:

احتمال تغییر مدیر کل شبکه تبرستان قوت گرفت

پس از انتصاب معاون جدید امور مجلس و استان های صدا و سیمای کشور احتمال تغییرات گسترده در سطح مدیران رسانه ای استان ها قوت گرفته است و احتمال می رود بهرام حمیدی؛ مدیر شبکه طبرستان نیز در لیست تغییرات قرار گیرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش نیوز،سرافراز در حکمی با ادغام معاونت امور استان‌ها و اداره کل امور مجلس رسانه ملی، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم را به سمت معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب کرد.

رئیس رسانه ملی در حکم خود برای موسوی مقدم، بر اصلاح ساختار این معاونت برای چابک‌سازی و برون سپاری و افزایش کیفی ضریب نفوذ رسانه ملی و جذب مخاطب تأکید کرده است.

این جایگاه که البته پیش از این تفکیک شده بود در اختیار تاج الدینی معاون پارلمانی احمدی نژاد در دولت دهم و مدیرکل پارلمانی صداوسیما بود.

با این تغییر احتمال تغییرات گسترده در سطح مدیران رسانه ای استان ها قوت گرفته است و احتمال  می رود بهرام حمیدی، مدیر شبکه طبرستان نیز در لیست تغییرات قرار گیرد.

حمیدی که چند سالی است مدیریت صدا و سیمای مرکز طبرستان را به عهده دارد از مدیران هماهنگ با سیاست های دولت پیشین بود و عملکرد مناسبی در حوزه فرهنگ، اقتصاد و اجتماع نداشت.

برنامه های شبکه طبرستان چه در بخش سیما و چه در رادیو هر سال از سال گذشته ضعیف تر شد و این شبکه استانی که در بدو تاسیس توانسته بود مخاطبان فراوانی را جذب کند در سال های اخیر با ریزش مخاطب فراوانی روبه رو بوده است.

شبکه طبرستان به واسطه محلی بودن می توانست مخاطبان خاصی را گروه بندی کرده و بار جذب بیینده مازندرانی را در کل سیستم صدا و سیما به دوش بکشد،اما با این تغییر جدید و با توجه به نارضایتی های گسترده عمومی و همچنین دوری نخبگان از این رسانه احتمال تغییر حمیدی قوت گرفته است.

اگرچه گمانه زنی هایی پیرامون جانشینی هادی ابراهیمی؛ معاون پیشین سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران  به جای حمیدی مطرح شد اما ابراهیمی این موضوع را تکذیب کرده است و هنوز معلوم نیست در صورت برکناری حمیدی چه کسی جایگزین وی خواهد شد.

نبود برنامه های ویژه جوانان، عدم توجه به اقشار مختلف جامعه و حتی رسانه های مکتوب و مجازی، سطح کیفی نازل برنامه های صدا و سیما و رویکرد سنتی آن اصلی ترین نقدهایی است که به مدیریت چندین ساله حمیدی بر رسانه استانی طبرستان وارد شده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ناشناس
    جمعه 26 دی 1393-16:6


    خداکنه اقاي حميدي بمونن . اگرقراره اقاي حميدي جاشو به يک بازنشسته ديگه يّبده بهتره خودشو بزارن باقي بمونه ايشون بسيار چشم و دل سير و پاک هستند . بهتره افرادي که زمان ضرغامي و احمدي نژاد بواسطه رابطه بازي و پارتي مدير شدن و بردن و خوردن و کاري هم نکردند را مدير مازندران قرار ندّهند که نتيحه خوبي لراي رسانه نخواهد داشت .

    • ناشناس
      پنجشنبه 25 دی 1393-2:22


      بزودی یکی از توی لپ لپ میپره بیرون میشه مدیر بجای حمیدی که روزی صدبار دعا به جون اقای حمیدی کنید .

      • امين
        يکشنبه 16 آذر 1393-11:30


        مشكل در مديران نالايقي هستند كه در زمان مديريت حميدي منصوب شدند و شبكه تبرستان اداره مي كنند.