آخرین عناوین

سه شنبه 11 آذر 1393-23:42 کد خبر:4250

انتقاد فرماندار قائمشهر از جهاد کشاورزی :

جهاد کشاورزی قائمشهر به وظیفه خود عمل نمی‌کند/زمین وارداتی نیست

فرماندار قائمشهر با اشاره به وظیفه جهاد کشاورزی در شناسایی ساخت‌وسازهای غیرمجاز و هرگونه تغییر کاربری گفت: جهاد کشاورزی به وظیفه خود عمل نمی‌کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهدی محمدی در جلسه ساخت‌وسازهای غیرمجاز که با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در فرمانداری قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه جهاد کشاورزی قائمشهر به وظایف خود به درستی عمل نمی‌کند، افزود: مدیرکل جهاد کشاورزی و استاندار مازندران باید دستورات لازم را صادر کنند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه متولی باید به وظیفه خود عمل کند، زیرا زمین وارداتی نیست و فردا، برای این همه سهل‌انگاری امروز جوابی وجود نخواهد داشت، ادامه داد: اوضاع بسیار بهم ریخته و بد است و این وضعیت اعتراض رهبر را موجب شده و از لحاظ قانونی و شرعی حجت بر همگان تمام است.

محمدی با انتقاد از اینکه مدیران بدون داشتن اطلاعات وارد جلسه می‌شوند، اذعان داشت: هر مدیری موظف به پاسخگویی شفاف و ارائه عملکرد کامل خود در این مورد است.

وی افزود: اداره جهاد کشاورزی در قائمشهر حق ندارد برای انبار به اداره برق برای دریافت برق نامه بزند چرا که برخی از این ساخت‌وسازها به نام انباری آغاز شد.

به گزارش فارس، مقرر شد ادارات گاز، برق و آب شهری، روستایی و جهاد کشاورزی علت صدور پروانه‌ها و اجازه ساخت‌وسازها را ذکر کرده و میزان تخلفات نیز بررسی شود و در نهایت حکم تخریب بنا یا موارد ذکر شده در قانون صادر شود.

همچنین مقرر شد در روستای واسکس، دو واحد ساختمان غیرمجاز که تا مرحله نازک‌کاری پیش رفته با تکمیل فرم از طرف جهاد کشاورزی،تخریب شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :