آخرین عناوین

چهارشنبه 12 آذر 1393-18:31 کد خبر:4258

انتصاب های متفاوت در سازمان های صنعت ،معدن و تجارت مازندران:

سه انتصاب قابل تامل در سازمان صنعت و معدن مازندران

انتصاب مشاور امور صنعتی/انتصاب رییس سازمان های صنعت و معدن آمل و نوشهر


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران،در حکم صادره از سوی محمد محمد پور عمران، منوچهر معتمدی به عنوان مشاور امور صنعتی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران ، در حکم صادره از سوی محمد محمد پور عمران آمده است :

جناب آقای  منوچهر معتمدی

با سلام

با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این ابلاغ  به عنوان مشاور امور صنعتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

(2)سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان نوشهر منصوب شد

محمد محمد پور عمران طی حکمی حیدر علی محجوب را به عنوان سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان نوشهر منصوب کرد .

متن این حکم به شرح ذیل است :

جناب آقای حیدر علی محجوب

با سلام

نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نوشهر منصوب می شوید تا با بهره گیری از منابع و امکانات نسبت به پیشبرد امورات محوله  اهتمام و در انجام وظایف و تکالیف قانونی و اجرای دستورالعمل ها و ابلاغ های صادره اقدام لازم معمول نمایید. امید است در راستای تحقق اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی  دولت تدبیر و امید و خدمت به بندگان خدا با اتکال به الطاف الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج ) در انجام وظایف موفق و موید باشید.

(3)چنگیز فروزان به عنوان سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آمل منصوب شد

محمد محمد پور عمران طی حکمی چنگیز فروزان را به عنوان سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آمل منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است :

جناب آقای چنگیز فروزان

با سلام

نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آمل منصوب می شوید تا با بهره گیری از منابع و امکانات نسبت به پیشبرد امورات محوله  اهتمام و در انجام وظایف و تکالیف قانونی و اجرای دستورالعمل ها و ابلاغ های صادره اقدام لازم معمول نمایید. امید است در راستای تحقق اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی  دولت تدبیر و امید و خدمت به بندگان خدا با اتکال به الطاف الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج ) در انجام وظایف موفق و موید باشید.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :