آخرین عناوین

پنجشنبه 13 آذر 1393-14:32 کد خبر:4267

در میدان امام ساری رخ داد:

سقوط داربست روی پراید/عدم نظارت روابط عمومی شهرداری ساری/تصویر

امروز در میدان امام ساری داربست بزرگی که در حاشیه میدان نصب بود بر روی خوروی پرایدی سقوط کرد.


به گزارش خزرخبر، این داربست که چند بنر بزرگ نیز روی آن نصب بود با وزش بادی معمولی بر روی خودروی پرایدی که در حال گذر بود سقوط کرد که خوشبختانه تلفاتی جانی در پی نداشت.

بر اساس این گزارش،مشخص نشد که نصب این بنرها از سوی کدام دستگاه انجام شد اما به هر حال جای سوال می باشد که اگر این بنر بر روی یک انسان سقوط می کرد چه اتفاق ناگواری در پی داشت؟وقتی با کوچکترن وزش بادی داربستی با این حجم سقوط می کند پس اگر بادهایی با شدت زیاد بوزد باید منتظر حوادثی غیر قابل تصور بود.

به گزارش خزرخبر،این حادثه نشان داد برای نصب این داربست ها و بنرها که باید با  هماهنگی روابط عمومی شهرداری ساری انجام می گیرد عملا نظارتی صورت نمی گیرد و روابط عمومی راکد شهرداری باز هم نشان داد که عملا فقط دارای جایگاه اداری می باشد و فعالیتی  ندارد.

امیدواریم شهردار ساری هر چه سریع تر فکری به حال روابط عمومی غیر فعال خود بنماید و از نیروی قوی تری استفاده کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند ساروی
    شنبه 15 آذر 1393-22:10


    با سلام خیلی جالبه که امروز صبح 15 آذر ماه ساعت هشت و نیم صبح که از میدان معلم عبور می کردم دیدم که بنرهای 3 تایی مربوط به حسینیه شهدا هم با داربست سقوط کرده و در وسطه میدان و خیابان افتاده و رها شده . واقعا جای تعجب داره که برگش حدود ساعت 3 مجددا مشاهده کردم داربست ها علم شده و به حالت اول برگردانده شده که خود این امر جالب تر از سقوطش می باشد .
    متاسفانه هیچ گونه برنامه و قوانین منظمی وجود ندارد .

    • مسئولین کجا هستن
      پنجشنبه 13 آذر 1393-22:18


      این راننده عمرش به دنیا بوده که خوشبختانه هیچ اتفاقی براش نیفتاده، مسئولین محترم نباید به این مسئله به عنوان یه موضوع سطحی نگاه کنن بلکه باید به عنوان یه فاجعه اون رو مورد بررسی قرار بدن و ببین کدوم آدم یا مسئول بی فکری چنین داربست بزرگی رو دور میدون اونم یه میدون که روزانه ترددش خیلی بالاست بدون هیچ حفاظ و محکم کاری ول کردن به امان خدا و رفتن.
      واقعا برای خودمون متاسفیم که از این به بعد باید با حول و حراس توی خیابونای شهر پامونو بذاریم که مبادا چیزی روی سرمون سقوط کنه.