آخرین عناوین

جمعه 14 آذر 1393-0:29 کد خبر:4270

پس از کش و قوس های سیاسی زیاد، صورت گرفت:

انتخاب و انتصاب شهردار نکا

پس از کش وقوس های فراوان و تنش های موجود درخصوص مباحث مالی، ومعماهای حل نشده دراذهان عموم ،شهردار نکا انتخاب و انتصاب و  به زودی معارفه می شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهروان نیوز، پیش از این سیدمیرزا اسدی بهزادکلایی- شهردارسابق نکا که 20 مهر 92 به سمت شهرداری نکا منصوب شده بود،نهایتأ  در17شهریور93 استعفای خود را به اعضای شورای شهر نکا تقدیم کرد و در نهایت 7 عضو شورا با استعفای وی موافقت شد.  

سید میرزا اسدی بهزادکلایی که دارای سوابق بسیاری در امورات اجرایی و عمرانی بود با بازنشستگی اش در 4 مهرماه 93 ،از سوی فرماندار نکا حکم مشاور فنی و عمرانی و نماینده فرماندار درکمیسیون تطبیق را با او داده شد.

سایت های خبری استان به نقل از اسدی بهزادکلایی دلیل استعفای شهردار را عدم همراهی و هماهنگی اعضای شورای شهر اعلام کرده اند و وی نیز افزود: من در شروع کار و سوگندی که با خود و خدای خودم یاد کرده ام با تمام توان در بکارگیری ظرفیت های موجود در مجموعه شهرداری در پیشبرد اهداف محوله و توسعه زیر ساخت های شهری و رفاهی شهروندان قدم برداشته ام که بعد از گذشت یکسال و با بررسی عملکرد و عدم همراهی اعضای شورای شهر دیگر قادر به ادامه راه نیستم.

بر پایه این گزارش با ارائه استعفانامه اسدی به شورا، حسینجان محسنی- معاون فنی شهرداری - که درسفر حج بسر می برد، بعنوان سرپرست شهرداری منصوب شد.

زمزمه ها حاکی از آن بود که بود که مهدی رضایی فرح آبادی به عنوان گزینه مطرح برای پست شهرداری نکا مطرح است  که با پیشنهاد سید عیسی میری قلعه سری بعنوان عضو شورای شهر و موافقت اعضای دیگر شورا، حکم انتخاب و انتصاب میری بر کرسی شهرداری از سوی استاندار امضاء شد.

بر پایه این گزارش، آئین معارفه شهردار جدید نکا باحضور« استاندار وهیئت همراه، شهرداران شرق استان، امام جمعه شهرستان، فرمانداران شرق و رؤسای ادارات،بزرگان سیاسی، جامعه مهندسی، اعضاء شورای شهر و... » عصر روز شنبه 15 آذرماه 93 برگزار می شود.

دراین مراسم سیدعیسی میری قلعه سری بعنوان شهردار نکا معارفه شود.

بر پایه این گزارش سیدعیسی میری قلعه سری متولد ۱۳۵۰ از نکا با تحصیلات عمران ، تقریبأ مسلط به زبان خارجه انگلیسی بوده وبا طی دوره های آموزشی برنامه ریزی، کنترل ومدیریت پروژه، نظارت و کنترل جوش، نظارت برسازه های بتنی، اصول وخدمات مهندسی شهردار نکا خواهد شد.

شهرنکا بیش از 50 هزارنفرجمعیت دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :