آخرین عناوین

شنبه 15 آذر 1393-10:58 کد خبر:4276

نماينده مردم نوشهر و چالوس بيان كرد:

نارضایتی احمدي لاشكي از عملکرد ربيع فلاح

احمدي لاشكي گفت:من اصلا از عملکرد آقای فلاح راضی نیستم و استانداری مازندران با توجه به اقدامات مناسب دولت مرکزی بسیار بیشتر از اینها باید کار می کرد.


 به گزارش خزرخبر وبه نقل از وارش نیوز، قاسم احمدی لاشکی؛ نماینده مردم نوشهر و چالوس درمجلس شورای اسلامی که از موفق ترین نمایندگان مازندران در مجلس نهم بشمار می آید در گفتگویی با وارش نیوز ضمن تکذیب رایزنی برای ابقای قمی اویلی فرماندار نوشهر گفت: استانداری مازندران هیچ مشورتی برای ابقای آقای قمی با بنده نداشته است و اصلا بنای من دخالت در کار دولت نیست، اما اگر قرار بر انتخاب فرمانداری برای حوزه انتخابیه بنده باشد بی شک باید با اینجانب رایزنی های لازم صورت بگیرد.

دبیر اسبق مجمع نمایندگان استان افزود: در زمینه انتخاب فرمانداران باید رابطه ای دو سویه بین نمایندگان و دولت برقرار باشد اما تا به حال اصلا در این زمینه با بنده صحبت نشده است حتی اگربنا بر تعویض هم باشد بایدمشورت صورت گیرد.

اصلا از عملکرد آقای فلاح راضی نیستم 

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اعترض به عملکرد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استانداری مازندران در 1 سال و 4 ماه گذشته افزود: من اصلا از عملکرد آقای فلاح راضی نیستم  و به نظر من استانداری مازندران با توجه به اقدامات مناسب دولت مرکزی بسیار بیشتر از اینها باید کار می کرد.

وی اظهار داشت: ملاک بنده صحبت های روز نخست استاندار در جلسه معارفه بود که اعلام کردند دو ساله چهره استان را تغییر خواهم داد، من آن موقع دبیر مجمع نمایندگان استان بودم و روی این قول آقای ربیع فلاح حساب باز کرده و تا به حال نیز از استانداری حمایت کرده ام اما متاسفانه عملکرد بسیار ضعیف آنها جایی برای حمایت نگذاشته است.

دریغ از یک قران تسهیلات توسط استانداری برای بحران برف

احمدی افزود: از دو سال وعده استاندار مازندران تنها 6 ماه مانده است و مگر اینکه در این 6 ماه معجره ای اتفاق بیافتد وگرنه با ادامه روند فعلی هیچ تغییری ایجاد نمی شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم توانایی استانداری در تامین خسارات بحران سفید گفت: گیلانی ها و استاندارشان تا به حال بیش از 90 درصد خسارات را پرداخت کرده اند اما استانداری مازندران تا به حال حتی یک قران، تاکید می کنم یک قران تسهیلات هم به خسارت دیدگان نداده است و حرف ما این است که با مسافرت و مصاحبه مشکل حل نمی شود بلکه باید قدرت چانه زنی و امتیاز گیری بالایی داشت.

مگر مازندران کویر یزد است که روند جذب سرمایه گذار انقدر کند است

وی با گلایه از عدم جذب سرمایه گذار در مازندران گفت: مگر اینجا استانی کویری همانند یزد است که نتوانیم سرمایه گذار به آن بیاوریم، با توجه به حرکت چشم گیر دولت روحانی تا به حال باید سیل سرمایه گذاران به استان سرازیر می شد و قرار دادهای فراوانی برای توسعه استان توسط بخش خصوصی منعقد می گردید که متاسفانه کاری نشده است.

احمدی لاشکی افزود: ما وزیر کشاورزی را با رایزنی فراوان به مازندران آوردیم اما این سفر هم نتوانست برای ما فایده ای داشته باشد و من حتما از وزیر کشاورزی سوال خواهم کرد که چرا در این سفر آن چیزی که مد نظر ما و کشاورزان استان، مخصوصا در غرب استان بود اتفاق نیافتاده است.

گلایه از غیبت استاندار در جلسه آزاد راه تهران ـ شمال

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که چرا آزاد راه تهران شمال از اولویت استان خارج شده و در نامه به وزارتخانه اصلا در لیست اولویت های اصلی نیست گفت: استاندار مازندران پاسخ دهند که علی رغم اینکه چند نامه درباره جاده سوادکوه زده شده چرا یک نامه هم درباره تامین اعتبار آزاد راه تهران ـ شمال زده نشده است. همچنین در جلسه مهم مربوط به این آزادراه استاندار تهران حضور داشت اما استاندار مازندران حاضر نبود، در حالیکه بار اصلی ترافیک و دردسر این بزرگراه برای شمالی ها است نه تهرانی ها!

وی با بیان اینکه دولت حسن روحانی برای اداره کشور و بازگشت به ریل توسعه کار سختی در پیش دارد با اعلام رضایت از عملکرد دولت در زمینه مذاکرات و پیشرفت های اقتصادی خاطر نشان کرد: دولت حسابی فعال است و ما می دانیم که کار سختی در پیش دارد و تا به حال نیز از آنها راضی هستیم اما این تحریم ها برای دولت مرکزی است و بهانه هایی از این دست که ما تحریم هستیم برای مازندران چندان وجاهت ندارد و استانداری مازندران  نتوانسته است همانند دولت مرکزی به امور مختلف شتاب بخشد.

متاسفانه استان هیچ تکانی نخورده است

احمدی لاشکی در پایان اظهار داشت: متاسفانه استان هیچ تکانی نخورده است و ما شاهد تغییرات نیستیم و این در حالی است که تغییر دو ساله چهره استان که وعده خود آقای استاندار بود در حال تمام شدن است و ما بعید می دانیم اتفاق خاصی رخ دهد.

لازم به ذکر است که دفتر آقای احمدی لاشکی پس از انتشار مطلبی دو مورد نقش ایشان در ابقای فرماندار نوشهر در وارش نیوز ضمن تماس با دفتر مرکزی پایگاه خبری تحلیلی وارش نیوز این خبر را تکذیب کرد و اظهار داشت که خبرگزاری مهرکه منبع اصلی این خبر بوده است نیز آن را از روی خروجی خود حذف کرده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند ساروی
    يکشنبه 16 آذر 1393-22:47


    دیگه این روزها کدوم یکی از سران ادارات و سازمانها به درستی کار خودشونو انجام دادن و به حرف و درد دل ملت گوش دادن که ایشون بخوان انجام بدن و کسی ازشون راضی باشه