آخرین عناوین

شنبه 15 آذر 1393-21:6 کد خبر:4278

اخبار ناجای مازندران در یک نگاه

تشدید طرح برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف در مازندران/ توقيف 200 کيلو گوشت گراز قبل از ورود به تهران/ عامل اخاذي و تهديد در شبکه اجتماعي وايبر دستگير شد/ کشف 21 کيلو شيشه در مازندران


به گزارش خزرخبر و به نقل از معاونت اجتماعی ناجای مازندران،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، از تشدید طرح برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف از امروز به مدت یک هفته در سطح استان خبر داد .

سرهنگ " داوود قاسمیان " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر افزود : راكبان موتورسيكلت ها سهم قابل توجهي در تصادفات فوتي و جرحي دارند.

وی با بیان اینکه 33 درصد تلفات و جراحات حوادث رانندگی در هفت ماهه امسال راكبان موتورسيكلت بوده اند ، خاطر نشان کرد : به منظور ارتقاء انضباط اجتماعي در عبور و مرور و كاهش تلفات حوادث رانندگی و ساماندهي  موتورسيكلت سواران ، طرح برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف از امروز به مدت یک هفته در سطح استان تشدید خواهد شد .

سرهنگ قاسمیان با اشاره به تخلفات موتور سیکلت سواران از جمله تخلفات موتورسیکلت سواران را عدم استفاده از كلاه ايمني ، ايجاد صداي ناهنجار، حمل بار غير متعارف ، حركت نمايشي مارپيچ و تك چرخ و رفتار های پرخطر ، حركت در پياده رو و خلاف جهت ، عبور از چراغ قرمز و عبور وسايل نقليه غير مجاز از خطوط ويژه برشمرد .

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی مازندران خطاب به راکبان موتور سیکلت هشدار داد : ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی از هرگونه رفتارهای پرخطر و تخلفات جدا خودداری کرده و جان خود و دیگران را به مخاطره نیندازند.

عامل اخاذي و تهديد در شبکه اجتماعي وايبر دستگير شد

عامل تهديد ، افترا و اخاذي افراد و گروه هاي مختلف در شبکه اجتماعي وايبر در ساري شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ کارآگاه احمدرضا رستمي رئيس پليس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي شکايت فردي به نام "احمد_ ن" اهل و ساکن ساري مبني بر اينکه شخصي ناشناس از طريق ID خود در شبکه اجتماعي وايبر همسر وي را فريب داده و با تهديد توهين ، افترا براي وي و خانواده و بستگان وي ايجاد مزاحمت مي کند ، موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتاي استان قرارگرفت .

رئيس پليس فتاي استان مازندران افزود : کارشناسان پليس فتا ضمن هماهنگي با مرجع قضائي وبا انجام تحقيقات فني و پليسي متهم به نام "خ- ع" اهل و ساکن تبريز را شناسايي کردند .

سرهنگ رستمي افزود : پس از شناسايي متهم ، ماموران وي را در اقدامي عملياتي دستگير کردند .

اين گزارش حاکي است متهم از طريق ID خود در شبکه اجتماعي وايبر با شاکي پرونده، ارتباط داشته و از مشکلات روحي و خانوادگي و درگيري هاي وي با همسرش اطلاع پيدا کرده و با اطلاع از اين موضوع سوء استفاده هاي خود از اين فرد را شروع کرد .

متهم که به روش هاي مختلف اعتماد همسر شاکي را جلبکرده بود به دريافت عکس ها و تصاوير خصوصي شاکي ودر نهايت به تهديد و اخاذي از وي با سوء استفاده از اين اطلاعات اعتراف کرد .

سرهنگ رستمي با اشاره به اينکه نبود محبت واحساسات عاطفي در بين افراد خانواده موجب روي آوردن افراد به سمت فضاهاي پررنگ ولعاب و شيطاني فضاهاي مجازي مي شود خاطر نشان کرد : روي آوردن افراد به اين گونه فضاهاي مجازي با عث سودجوئي افراد فرصت طلب و گرفتار شدن در دام اين افراد است .

سرهنگ رستمي درخاتمه از خانواده ها خواست : محبت با فرزندان خود خصوصا فرزنداني که در سن ازدواج هستند را فراموش نکرده وضمن جلب اعتمادآنان به آنها آموزش دهند که از عنوان مسائل خصوصي و قرار دادن عکس هاي خصوصي و اطلاعات شخصي در فضاي مجازي جدا خودداري کنند .

 

کشف بيش از 47کيلوگرم مواد مخدر در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از کشف 47کيلو و670گرم ترياک طي 8 ماهه گذشته در سال جاري خبر داد.

سرهنگ جعفري فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : اعتياد که يکي از مهمترين مسايل اجتماعي و پديده اي چند بعدي برخاسته از شرايط ساختاري علل ارتباطي و ويژگي هاي فردي است ، هزينه مادي و معنوي زيادي را بر زندگي بشر گذاشته است.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر افزود : هرقدر در جامعه­اي تعداد عوامل آلوده به مواد مخدر بيشتر باشد، احتمال سوءمصرف مواد مخدرنيز در آن جامعه بالاتر است و به همان اندازه نيز اشخاص آن جامعه با خطر بيشتري روبرو مي باشند .

جعفري در ادامه تصريح کرد : براي ريشه کن کردن اين معضل اجتماعي ، شناسائي مناطق آلوده به مواد مخدر و همچنين شناسائي عاملان تهيه وتوزيع اين پديده شوم در دستور کار ماموران اطلاعاتي و عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت .

وي افزود:ماموران انتظامي شهرستان بهشهر پس از تلاش بي وقفه وشبانه روزي خود از ابتداي سال جحاري تاکنون ضمن اجراي طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي در مناطق آلوده و جرم خيز شناسائي شده موفق به دستگيري 81 قاچاقچي مواد مخدر،47کيلو و 670گرم مواد ترياک از اين افراد کشف شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهربا اشاره به دستگيري 312 معتاد ولگرد در8ماهه سال جاري تصريح کرد:متهمان پس از دستگيري با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ جعفري درخاتمه با بيان اينکه ، بدون همكاري جامعه نمي‌توان به شكل موثر به پيشگيري از جرم پرداخت برهمکاري يکايک افراد جامعه با نيروي انتظامي تاکيد کرد و اظهار داشت : مرکز فوريتهاي پليسي 110 بطور شبانه روزي آماده دريافت گزارشات مردمي راجع به عاملان تهيه وتوزيع مواد مخدر و برهم زنندگان نظم وامنيت عمومي به منظور مقابله با اين افراد خواهد بود .

توقيف 200 کيلو گوشت گراز قبل از ورود به تهران

در بازرسي از يک دستگاه خودروي پژوي 405 در شهرستان قائمشهر استان مازندران 200 کيلو گوشت گراز کشف شد .

به گزارش پايگاه خبري پليس ، ماموران پاسگاه انتظامي علي آباد قائمشهر حين اجراي ماموريت به يک دستگاه خودروي پژو405 مشکوک شده و آن را متوقف کردند .

اين گزارش حاکي است ، در بازرسي از خودروي مذکور 200 کيلو گوشت که بنا به اظهارات راننده خودرو به نام "هوشنگ – ز " گوشت گراز(خوک ) بوده کشف شده است .

درادامه اين گزارش آمده است ، راننده خودرو که قصد انتقال اين محموله حرام به تهران را داشته پس از دستگيري به مراجع قضائي معرفي و خودروي وي نيز به پارکينگ منتقل شد .

کشف 21 کيلو شيشه در مازندران

با انهدام باند تهيه و توزيع مواد مخدر در شهرستان " محمودآباد" استان مازندران، 21 کيلوگرم شيشه کشف شد .

سردار " مسعود جعفري نسب " فرمانده انتظامي استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي به نام هاي "محمد – ب " و " علي اکبر- ن " در امر تهيه و توزيع مواد مخدر، در شهرستان محمودآباد ،  موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

فرمانده انتظامي استان مازندران، افزود : ماموران با به کار گيري منابع اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي موفق شدند، متهمان را شناسايي و مورد تعقيب و مراقبت قرار دهند .

وي خاطر نشان کرد : با شناسايي محل فعاليت متهمان ، ماموران انتظامي با هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي آنان را دستگير کردند .

وي تصريح کرد : ماموران در بازرسي از محل فعاليت اين افراد موفق شدند، 21 کيلوگرم شيشه را به همراه مقادير زيادي آلات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط کنند.

سردار جعفري نسب با اشاره به مضرات مصرف مواد مخدر در جامعه از خانواده ها خواست : ضمن مراقبت از فرزندان ، آنان را در انتخاب دوستاني سالم ياري کنند .

وي همچنين از شهروندان خواست : در صورت مواجهه با افرادي که به هر نحوي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت دارند، سريعاً مراتب را به پليس مبارزه با مواد مخدر يا مرکز فوريتهاي پليسي 110 اعلام کنند .

  تقدير استاندار مازندران از مديريت جهادي سردار" جعفري نسب "

 استاندار مازندران در حاشيه بازديد از اقدامات عمراني فرماندهي انتظامي شهرستان چالوس، از مديريت جهادي فرمانده انتظامي استان قدرداني کرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس،" ربيع فلاح جلودار " استاندار مازندران به همراه " قاسم احمدي " نماينده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شوراي اسلامي و "زندي" فرماندار چالوس، با حضور در فرماندهي انتظامي اين شهرستان، از طرح ها و اقدامات عمراني اين فرماندهي در کلانتري 12 بازديد کرد .

براساس اين گزارش، استاندار مازندران در حاشيه اين بازديد از فرمانده انتظامي استان مازندران به واسطه تحول و تغييرات اساسي در ساخت و سازهاي کلانتري و پاسگاه ها ، به مدير جهادي ياد کرد.

وي همچنين از اقدامات و فعاليت هاي جهادي سردار " جعفري نسب" تقدير کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :