آخرین عناوین

جمعه 13 تير 1393-11:6 کد خبر:428

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر خبر داد

نجات پیرمرد 65 ساله نوشهری پس از 5 شبانه‌روز جستجو

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر گفت: پیرمرد 65 ساله نوشهری پس از پنج شبانه‌روز سرگردانی در جنگل نوشهر نجات یافت.


به گزارش خزرخبر،امیر حسین عسگرزاده در گفتگو با فارس اظهار داشت: در پی ناپدید شدن فردی به هویت «علی شکیبی» 65 ساله اهل و ساکن روستای کُشکسَرای نوشهر در جنگل‌های این منطقه بلافاصله تیم‌های امداد و نجات هلال احمر نوشهر برای پیدا کردن این فرد به منطقه جنگلی که گفته می‌شد وی در آن نقطه ناپدید شده است اعزام شدند و عملیات جستجو آغاز شد.

وی افزود: در این عملیات جستجو پنج تیم امداد و نجات از هلال احمر نوشهر در قالب 30 امدادگر با تجهیزات کامل امدادی کار خود را در جنگل‌های نوشهر آغاز کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر اظهار کرد: خانواده این فرد مفقود شده به نیروهای امدادی ما گفتند که وی این جنگل را مانند کف دست خود می‌شناسد و براساس این ادعا، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه وی دچار سوانح مختلف از جمله سقوط به ته دره، مورد هجوم قرار گرفتن حیوانات وحشی و یا مشکلات جسمانی همچون عارضه قلبی انجام گرفته است،‌زیاد شد.

وی بیان کرد: نیروهای امداد و نجات هلال احمر نوشهر طی پنج شبانه‌روز متوالی و بدون وقفه وسعت بسیار زیادی از مناطق جنگلی شهرستان نوشهر را مورد پایش خود قرار دادند و تا عمیق‌ترین نقاط جنگل نیز پیش رفتند.

عسگرزاده گفت: بالاخره فرد مفقود شده پس از پنج شبانه‌روز سرگردانی در دل جنگل‌های نوشهر به نقطه‌ای از جنگل که منبع آب شرب یکی از روستاهای کجور قرار داشت رسید و در آنجا اقدام به قطع کردن لوله آب می‌کند که بر اثر این کار، آب شرب روستا قطع می‌شود و زمانی که اهالی برای پیگیری و علت قطع آب به این منطقه می‌روند با این فرد که به‌خاطر عدم تغذیه بی‌حال و بی‌رمق بود مواجه می‌شوند و بلافاصله وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند و اکنون نیز حال وی رضایت‌بخش اعلام شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :