آخرین عناوین

پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396-16:49 کد خبر:42889

دادستان مرکز استان مازندران هشدار داد:

لجن پراکنی ممنوع!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: با کاندیداهای هنجارشکنی که از خط قرمزها عبور کنند برخورد جدی می کنیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت : حقوق شهروندی و امنیت از دستاوردهای اولیه انقلاب اسلامی است.

اسدالله جعفری در دیدار با جمعی از فعالین حوزه فضای مجازی استان مازندران با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه ، سربازان جنگ نرم محسوب می شوند ، تصریح کرد : امروز فضای مجازی با زندگی مردم گره خورده است.

وی فضای مجازی را یک ظرفیت دانست و اظهار داشت: فضای مجازی اگر در مسیر درست استفاده و مدیریت شود می تواند برای کشور مفید باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با بیان اینکه تمام فعالیت های موثر در فضای مجازی مورد بررسی دستگاه های نظارتی و امنیتی قرار دارد ، به داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان هشدار داد و افزود:داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا از بداخلاقی در فضای مجازی و تهمت و افترا دوری کنند.

جعفری مهمترین وظیفه ی رسانه ها را روشن گری، نظارت و آگاهی بخشی در جامعه دانست و اظهار داشت:قانون ملاک تصمیم گیری برای دستگاه قضائی می باشد و با افراد هنجارشکنی که از خط قرمزها عبور کنند برخورد جدی می کنیم .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران تصریح کرد:همه ی افراد جامعه موظف به رعایت قانون می باشند.

وی با تاکید بر اینکه بعضی داوطلبین شوراهای شهر و روستا در فضای مجازی با تهمت و افترا به تخریب رقبا می پردازند ، افزود : این موارد جرم محسوب می شود و با آنها برخورد خواهد شد.

جعفری رای مردم را حق الناس دانست و اظهار داشت:به داوطلبین انتخابات و هواداران آنها هشدار می دهم که لجن پراکنی ممنوع است.

همچنین پیش از سخنان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز اظهار داشت: 1697 کانال خبری تلگرام در مازندران فعال هستند.

براساس این گزارش ، احد جاودانی در دیدار با جمعی از فعالین حوزه فضای مجازی استان مازندران تصریح کرد:91 کانال خبری تلگرامی در مازندران وابسته به پایگاه های خبری دارای مجوز می باشند.

وی با بیان اینکه رسانه ها به سمت و سوی ارائه تحلیل از حوزه های مختلف بروند ، افزود: اگر رسانه ای قدرت تحلیل صحیح را نداشته باشد مورد استقبال مردم قرار نمی گیرد.

جاودانی اظهار داشت: به دنبال برگزاری کلاس آموزش حرفه ای برای اصحاب رسانه مازندران هستیم و از مدیران کانال های تلگرامی انتظار می رود با قوانین مطبوعات آشنائی داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :