آخرین عناوین

دوشنبه 17 آذر 1393-10:37 کد خبر:4289

انتقاد پدر قهرمان شطرنج آسیا از مسئولین:

مسئولین فقط عکس یادگاری گرفته اند

پدر قهرمان شطرنج آسیا گفت:برای کمک‌ هزینه فرزندم مجبور شدم زمینم را بفروشم و مسئولین فقط در زمان قهرمانی عکس یادگاری می‌اندازند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمد غلامی، پدر آرین غلامی قهرمان شطرنج جهان و آسیا، بیان داشت: با توجه به اینکه پسرم چندین بار برای کشورمان افتخارآفرینی کرده ولی هیچ حمایتی از سوی مسئولین نشد.

وی افزود: آرین تنها 14 سال دارد ولی با توجه به شرایط سنی در هر مسابقه‌ای که اعزام شد موفق به کسب عناوین مختلف شده است.

پدر آرین غلامی با اشاره به اینکه برای کمک‌هزینه آرین مجبور شدم زمین خودم را بفروشم، تصریح کرد: مسئولین فقط در زمان قهرمانی برای تبلیغاتشان با ورزشکار عکس یادگاری می‌اندازند و بعد قهرمان را فراموش می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک ورزشکار برای ایجاد انگیزه نیاز به حمایت مسئولین دارد، ابراز داشت: تاکنون آرین هیچ‌گونه حمایت مالی از هیچ ارگانی از جمله فدراسیون، اداره ورزش استان و شهرستان نشده و مجبورم تمام هزینه‌های وی را شخصا بپردازم.

پدر آرین غلامی در پایان با اشاره به اینکه برای موفقیت آرین در ورزش هر کاری بتواند انجام می‌دهد، افزود: در مسابقه اخیر قهرمانی آسیا که در قطر برگزار شد، برای آرین 7 تا 8 میلیون تومان هزینه کردم تا بتواند برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شطرنج
    دوشنبه 17 آذر 1393-11:3


    مسئولان همیشه عکس یادگاری می گیرین، شما اگه بازم زمین داری آماده کن برای فروش که خودت پیشرفت فرزندتو ببینی که از این مسئولین محترم آبی گرم نمیشه.