آخرین عناوین

جمعه 8 ارديبهشت 1396-13:49 کد خبر:42892

شهردار ساری اعلام کرد:

مهمترين پروژه هاي عمراني با نام شهيدان مزين شده است

شهردار ساری گفت: افتخار مي كنم در كنار كارهاي بزرگی كه انجام شده، تكريم بازماندگان شهيدان نيز در دستور كار قرار دارد و بسياري از پروژه ها با نام شهيدان مزین شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، شهردار ساري در ديدار با ۶۵ فرزند شهيد شاغل در اين نهاد تأكيد كرد:هر آنجايي كه نيروهاي ارزشي و دلباخته نظام حضور يافتند مشكلات بر طرف گرديده و هر كجا كه حضور نداشتند مشكلات صد چندان شده است.

براساس این گزارش،در اين ديدار كه به همت واحد ايثارگران شهرداري مركز مازندران انجام شد ، مهدي عبوري با اشاره به حضور ۶۵ فرزند شهيد در اين نهاد تأكيد كرد:يكي از بزرگترين افتخارات ما ايجاد شغل براي بسياري از جوانان و بويژه جوانان تحصيل كرده است كه در اين ميان پنجاه فرزند شهيد هم حضور دارند تا مجموعه فرزندان شاهد شاغل در شهرداري ساري به ۶۵ نفر برسد.

وي تكريم بازماندگان شهيدان را همچون تكريم شهدا يك وظيفه اخلاقي و اجتماعي توصيف كرد و افزود:لحظه اي از ياد نبايد برد كه امنيت امروز ما ثمره خون شهيدان است و كوچكترين كار ما در قبال كار عظيمي كه آن شهيدان انجام دادند تداوم راه آنها و تكريم بازماندگان عزيزشان مي باشد، لذا هم افتخار مي كنم در كنار كارهاي بزرگ ديگري كه طي پنج سال اخير انجام شده است تكريم بازماندگان شهيدان نيز در دستور كار قرار دارد تا جايي كه نام بسياري از پروژه ها با نام اين شهيدان مزين و متبرك شده ا ست.

شهردار ساري در بخش ديگري از سخنان خود ضمن ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده و پروژه هايي كه در شعبانيه مورد بهره برداري قرار خواهند گرفت خاطرنشان كرد : طي اين پنج سال همراه با افزايش مطالبات مردم فعاليت هاي شهرداري هم ارتقا يافته است اما آنگونه كه شايسته بود بازتاب نداشته بنابراين انتظار داريم شما خود به بازتاب فعاليت هاي خويش بپردازيد زيرا اين اتفاقات بزرگ ثمره همراهي و همدلي مجموعه شهرداري و شوراي شهر است و نه حاصل تلاش يك فرد خاص.

وي افتتاح چند پروژه بزرگ در اعياد شعبانيه را مورد توجه قرار داد و گفت:بهره برداري از بزرگترين مجموعه فرهنگي ، هنري و علمي در بوستان ولايت از جمله اين پروژه ها مي باشد كه كاري است عظيم و ماندگار و يا تبديل خيابان ۶ متري امامزاده عباس به يك خيابان ۲۴ متري كار بزرگ ديگري است كه در حال اتمام است.

افتتاح زيرگذرهاي شهيد مدافع حرم و پل گردن و چند پروژه ديگر هم مجموعه اي هستند كه افتتاح و بهره برداي آنها يك روز خاطره انگيز براي اين شهر و مردم بزرگوار آن است و ما همه به آن روز بزرگ افتخار خواهيم كرد.

اين عضو شوراي شهرداران و دهياران كشور در پايان سخنان خود با تأكيد بر ضرورت همدلي بيشتر نيروهاي ارزشي و بويژه يادگاران شهيدان افزود: واحد ايثارگران شهرداري بايد زمينه اين اقدام را فراهم آورد و بسترهاي لازم را ايجاد كند تا يك مجموعه قوي ، همدل و همراه در شهرداري ايجاد شود زيرا قطعاً اين مجموعه مي تواند در تمامي امور فرهنگي و هنري و حتي عمراني اثرگذار باشد و موجبات تسريع كارها را فراهم آورد و فضاي سالم و پر نشاطي در اين نهاد ايجاد كند.

براساس این گزارش، در پايان نشست كه محمد محبوب معاون فرهنگي ، اجتماعي ، محمدي مشاور حقوقي ، رييس حراست  و محمد لزگي مسئول امور ايثارگران شهرداري ساري هم حضور داشتند مهدي عبوري به هريك از حاضران لوح تقديري اهدا كرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :