آخرین عناوین

شنبه 9 ارديبهشت 1396-8:29 کد خبر:42895

مدیر آب و فاضلاب شهری جویبار خبر داد:

صرف ۱.۵میلیارد ریال برای تصفیه خانه فاضلاب جویبار

مدیر امور آب و فاضلاب شهری جویبار گفت: برای تصفیه خانه فاضلاب شهری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آبفای شهری مازندران، محمد کریمی با بیان اینکه، در سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب و ۱۰۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب به همراه سه عدد منهول با مشارکت مردمی در این امور اجرایی شد اظهار داشت:با مشارکت مردم و اجرای این پروژه‌ها در مجموع چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شد.

وی، با اشاره به احداث منهول ریزشی فاضلاب با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی تصریح کرد: ساخت منهول پمپ مسکن مهر با اعتبار اولیه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز در حال اجراست و با راهبری تصفیه خانه فاضلاب یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شد.

کریمی، به تعویض پنج دستگاه الکتروموتور ایستگاه‌های پمپاژ جویبار و سیمرغ و تعویض سه دستگاه الکتروموتور تصفیه خانه فاضلاب جویبار طی سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در این مدت نسبت به رفع ۴۳۰ مورد حوادث شبکه اعم از شکستگی، ترکیدگی و ۴۸ مورد حوادث در بخش شبکه فاضلاب اقدام شد.

وی، نصب ۲۸۰ انشعاب آب و ۱۲۳ سیفون فاضلاب و پاکسازی و رنگ آمیزی تاسیسات و محوطه مخزن جویبار را از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد.

گفتنی است امور آب و فاضلاب شهری جویبار دارای ۱۲ هزار فقره انشعاب آب، ۳۵۰۰ سیفون فاضلاب، ۱۸۰ کیلومتر شبکه آب و ۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :