آخرین عناوین

جمعه 13 تير 1393-11:14 کد خبر:429

توسط رئیس شورای شهر کیاسر اعلام شد:

مدیران پروازی شهر کیاسر معرفی شدند

رئیس شورای شهر کیاسر با انتقاد از عملکرد برخی مدیران این شهر که به صورت نیمه وقت در این شهر هستند، مدیران پروازی این شهر را معرفی کرد.


به گزارش خزرخبر،محمد آهنگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، با اشاره به استقرار نماینده بیش از بیست ارگان دولتی در این شهر اظهار کرد: برخی از مدیران این ارگان به صورت پروازی در این شهر حضور دارند که عدم حضور برخی مدیران این ارگان مشکلاتی را برای مردم منطقه ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به وجود بیش از 97 روستا در منطقه چهاردانگه ساری که برای اقدامات اداری باید به نماینده این ارگان‌ها مراجعه کنند، گفت: وجود مدیران پروازی این شهر در بسیاری مواقع باعث بروز درد سر جدی برای مردم منطقه می‌شود که نیاز است مسئولان این ارگان‌ها تدبیری برای ماندگاری این مدیران در این شهر داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر با اعلام اینکه به دلیل مهاجرت مردم کیاسر به شهرهای اطراف و عدم استقرار دائمی مدیران این شهر جمعیت مدارس این شهر کم شد، افزود: مسئولان ادارات در انتصاب مدیران این شهرها از افراد بومی بهره بگیرند.

وی تصریح کرد: نماینده ارگان‌های برق، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، جهادکشاورزی، هواشناسی، اصناف، مسئول بانک کشاورزی بین ساری و کیاسر در رفت و آمد هستند.

آهنگری اظهار کرد: برخی از نمایندگان ارگان‌های دولتی مانند پست، آبفای شهری، بخشدار، هلال‌احمر، بهداشت و درمان و مسئول بانک ملی این شهر در این شهر ساکن هستند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در حوزه برق در منطقه بالاست کیاسر وجود دارد، خاطرنشان کرد: مردم این منطقه از قطعی مکرر برق گلایه دارند که نیاز است به مشکلات مردم رسیدگی شود.

این مسئول به اقدامات انجام شده برای بهسازی شهر کیاسر نیز اشاره کرد و گفت: با مصوبه شورای شهر مقرر شد که از دوراهی وری تا انتهای شهر کیاسر به سمت سمنان بلوارسازی شود.

رئیس شورای شهر کیاسر خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و قرار است در 2 فاز اجرایی شود.

این مسئول یادآور شد: فاز اول این طرح نیز آغاز شده و طبق برنامه فاز اول طرح تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

آهنگری دیگر اقدامات انجام شده در این شهر را برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی این شهر اعلام کرد و گفت: مطالعات جمع‌آوری آب‌های سطحی در حال انجام است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :