آخرین عناوین

دوشنبه 17 آذر 1393-17:55 کد خبر:4290

مديرعامل سازمان ترافيك ساری خبر داد:

بهره برداری از دور برگردان میانرود در دهه فجر

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري ساري گفت : دور برگردان ميانرود در دهه فجر مورد بهره برداري قرار مي گيرد .


به گزارش خزرخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري، احمد گوران طي اين مصاحبه اقدامات انجام شده يك سال گذشته را تشريح كرد و گفت : يك طرفه كردن خيابان ركابي (جام جم) بلوار داراب سه راه فاطمي يك طرفه شدن خيابان وصال شيرازي ، جداسازي خيابان ملامجدين و جداسازي خيابان سلمان فارسي از جمله طرح هايي بودند كه براي مناسب سازي ترافيك ساري انجام شدند .

وي سپس با اعلام اين خبر كه طبق مصوبه شوراي ترافيك در كل كشور و از جمله در ساري تايمرهاي نصب شده در تقاطع ها برداشته مي شوند افزود : طبق بررسي هاي انجام شده وجود اين تايمرها باعث افزايش تصادف گرديده و به همين دليل در صدد حذف آنها از تقاطع ها مي باشيم . گوران سپس در پاسخ به به برخي انتقادها از مسدود شدن سه راه جويبار در تقاطع كمربندي شمالي از اين اقدام دفاع كرد و گفت : مطمئن باشيد اگر اين كار انجام نمي شد ترافيك آن محور بيش از آنچه اكنون به چشم مي آيد مي گرديد اما اطمينان خاطر مي دهم پس از افتتاح كمربندي با احداث ميداني بيضي شكل در محور مورد نظر ترافيك موجود را بشدت كاهش خواهيم داد .

اين عضو شوراي ترافيك ساري در ادامه رنگ آميزي جداول و معابر در كنار نصب تابلوهاي مختلف در جاي جاي شهر و ساماندهي پاركبانان را از ديگر كارهاي انجام شده براي امور ترافيكي ساري ناميد و خاطرنشان كرد: در شانزده نقطه شهر تابلوهاي راهنمايي پارك ملل را نصب كرديم تا گردشگران با سهولت بيشتري به اين منطقه گردشگري دسترسي پيدا كنند .

گوران سپس به مكانيزه شدن دو پل عابر پياده در سال آتي اشاره كرد و گفت : در دهه خجسته فجر نيز مردم مركز استان شاهد يك رخداد بزرگ و مهم در امور ترافيكي خواهند بود . ضمن آنكه دور برگردان جاده ميانرود نيز در همين ايام افتتاح مي گردد .

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك در بخش ديگري از اين مصاحبه تلاش براي نصب روشنايي در خيابان سلمان فارسي را مورد توجه قرار داد و افزود : دوربرگردان مقابل ميدان بار نيز در حال تكميل مي باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :