آخرین عناوین

شنبه 9 ارديبهشت 1396-11:0 کد خبر:42900

مدیر آموزش و پرورش سواد کوه خبر داد:

پرداخت هزینه عمل جراحی سه دانش‌آموز توسط معلم فداکار سوادکوهی

مدیر آموزش و پرورش سوادکوه از پرداخت هزینه عمل قلبی، کلیوی و چشمی 3 دانش‌آموز توسط معلم فداکار سوادکوهی خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،غلام‌رضا افشون در جمع مردم شهر زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه تکریم معلم در جامعه و اذهان مردم باید تقویت شود، گفت: طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش، مدرسه را به عنوان حیات طیبه معرفی می کند.

وی با اشاره به اینکه امسال طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش به مقطع یازدهم رسید در سال بعد با حذف پیش‌دانشگاهی وارد مرحله چهار، سه، سه و مرحله نهایی خود می شود، اظهار کرد: تربیت دینی و اخلاقی، تربیت سیاسی و اجتماعی، تربیت زیستی و بدنی، تربیت هنری و زیباشناختی، تربیت اقتصادی و حرفه‌ای و تربیت علمی و فناوری از ساخت‌های طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه با بیان اینکه طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش دارای 750 سند و 200 راهکار و زیر‌گروه های مختلف است، افزود: هدف طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش، حیات طیبه است.

این مسئول به دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر اجرایی شدن طرح تحول تأکید دارند که بدون توجه به تغییر دولت‌ها اجرایی شود.

افشون به اهمیت هدایت تحصیلی اشاره کرد و با بیان اینکه هدایت تحصیلی برای هدایت زندگی تحصیلی فرزندان مهم است، ادامه داد: در سال گذشته ۵۸۰ هزار دانش‎آموز در کنکور سراسری برای رشته علوم تجربی شرکت کردند ولی حدود 7 هزار نفر برای رشته‌های دانشگاهی علوم تجربی پذیرفته شدند و سایر رشته‌ها باید مورد توجه قرار گیرند.

وی خواستار تعامل و همکاری خانواده ها برای هدایت مناسب تحصیلی شد و گفت: خانواده‌ها برای هدایت مناسب تحصیلی با آموزش و پرورش همکاری کنند.

مدیر آموزش و پرورش سوادکوه از برنامه‌ریزی ستاد بزرگ‌ داشت هفته معلم در شهرستان سوادکوه برای تجلیل از 40 معلم خبر داد و با اشاره به اینکه خود‌ارزیابی برای معلمان تهیه شده است و معلمان به صورت استانی، شهرستانی و آموزشگاهی ارزیابی می‌شوند و از شهرداران شهر‌های زیراب، پل‌سفید و آلاشت برای همکاری با ستاد بزرگ‌داشت مقام معلم سوادکوه تشکر می‌کنم.

افشون با بیان اینکه کنترل دانش‌آموزان با توجه به شرایط جدید مشکل است و امسال با تأکید مدیرکل آموزش و پرورش مازندران جلوه‌های ویژه معلمان آموزش و پرورش برای تقدیر مورد توجه قرار می گیرد، گفت: معلمی در شهرستان سوادکوه در حال تدریس است که هزینه درمان سه بیماری قلبی، کلیوی و چشمی سه دانش‌آموز با ۱۱ میلیون تومان هزینه‌ کرد دارد و علاقه‌ای به ذکر نام خود ندارد و معلم دیگر با ضربان قلب 32 در حال تدریس است و به تجویز پزشک باید به تهران اعزام شود ولی برای دوری از ضربه تحصیلی به دانش‌آموزان در پایان سال تحصیلی با وجود اعزام معلم ذخیره، همچنان مشغول تحصیل است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :